رئیس شورای تامین شهرستان بافق: لازمه تامین نظم و امنیت در جامعه، تعامل و همکاری همه جانبه مردم و دستگاه های دولتی با نیروی انتظامی است.

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سرهنگ شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان به همراه کارکنان فرماندهی با حضور در فرمانداری با “ابوالقاسم دهقان” سرپرست فرمانداری بافق دیدار و گفتگو کردند.

سرپرست فرمانداری بافق در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی و فعالیت های خستگی ناپذیر پرسنل انتظامی شهرستان، نظم و آرامش حاکم بر شهر را مدیون ایثار، علاقه و عشق سبزپوشان نیروی انتظامی بیان کرد و گفت: ارتقاء جایگاه و استقلال نیروی انتظامی به فرماندهی کل انتظامی (فراجا) با فرمان رهبر معظم انقلاب، نشان از شأن و منزلت این نهاد انقلابی به دید بصیرتی فرمانده کل قوا دارد.

ابوالقاسم دهقان با تاکید بر اینکه اگر نظم و امنیت نباشد هیچکس و هیچ چیز در جای خودش نمی ماند، افزود: لازمه رسیدن به جامعه دور از هرگونه جرم و جنایت، ایجاد همکاری و تعامل هرچه بیشتر مردم با نیروی انتظامی است. رئیس شورای تامین شهرستان بافق خاطر نشان کرد: در این راستا لازم است تمام دستگاه ها و مسئولان شهرستان اعم از بخش دولتی و بخش خصوصی با ناجا همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

دهقان با اشاره به وظایف قانونی فراجا در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی کشور گفت: در راستای بسترسازی برای توسعه اقتصادی، نیروی انتظامی ضمن مقابله با مفاسد اقتصادی، امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش خصوصی را نیز فراهم می کند.

سید محمد باقی زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بافق در ادامه ضمن برشمردن اقدامات شایسته و قابل تقدیر فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان در خصوص مقابله و پایان دادن به جریان و اغتشاشات سال گذشته و برقراری نظم و امنیت و آرامش در جامعه، گفت: نیروی های پرتلاش و کم توقع نیروی انتظامی شهرستان در کمال اقتدار و تلاش شبانه روزی، عملکرد مثبت و قابل قبولی را از خود برجای گذاشتند.

در ابتدای این نشست فرماندهی انتظامی شهرستان در گزارشی اقدامات و فعالیت های این نهاد در سال گذشته را با ارائه آمار و ارقام بیان کرد و گفت: اگر در جامعه امنیت نباشد، نباید توقع آرامش داشته باشیم.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *