اگر قبلا و در روزهایی که اردکان به این روز نیفتاده بود و هنوز میتاخت بارها گفتیم این اردکان نیست که می تازد، آن اردکان اسیر است، اگر الان بگوییم این استان یزد است که اسیر است هر چند طنز تلخی است اما پر بیراه نگفته ایم.

#سربسته_و_خودمانی

شاید یک دهه طول بکشد اما؛ #زارچ بزرگترین شهرستانِ استان یزد شد تعجب نکنید!این روزها با بالا و پایین کردن اخباری که یک سرش زارچ است و سر دیگرش #دارالحکومه_ی_یزد، یاد شهرستان شدن #بهاباد افتادیم… در آن سال ها که دست بر قضا ولی نعمتان سکانداران فعلی استان بر سر اریکه ی قدرت تاخت و تاز می کردند چنین وانمود شد که شهرستان شدن بهاباد فلان است و چنان اما وقتی به آن چه از فردای شهرستان شدن بهاباد تا به امروز نگاه می کنیم در می یابیم دعوا سر لحاف ملا بود!

توضیح بیشتر لازم نیست که العاقل و یکفیه بالاشاره فقط به همین نکته بسنده می کنم که اگر طی دهه ی پیش رو، زارچ پهناورترین شهرستان استان یزد شد خیلی تعجب نکنید؛ به قول معروف: فلفل نبین چه ریزه، بشکن ببین چه تیزه… اگرچه حکایت، حکایت آن مجانین العقلایی است که ملاقه ملاقه، ماست درون دریا می ریخت ولی خواب هایی دیده اند که اگر تعبیر شود…!عرضم تمام!

برچسب ها :
  1. ناشناس

    چشم حسود کور.باففیها سالها تاختندومال حرام خوردن حق بهاباد را خوردید حالا باید تقاس اردکان را پس دهید بهاباد حریف شمابافقبها هست

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *