همیشه انتقادهایی به عملکرد اسلامی مدیرعامل سابق مجتمع فلات مرکزی که از قضا غیر بومی هم بود داشتیم و الان به این نتیجه رسیدیم که اشتباه می کردیم و همانطور که خیلی از جاها بومی غیر بومی اصلا مهم نیست اینجا بدتر هم شده است.

مدیرعامل بافقی فلات مرکزی که کل پول دو درصد فروش معادن چاه گز بافق به شهرداری بهاباد را پرداخت کرده ظاهرا در حرکتی کم سابقه اقدام به جذب نیرو به صورت گزینشی و سفارشی کرده است. متاسفانه به حدی این فلات مرکزی دور از رسانه و مردم قرار گرفته و شوربختانه به دلایل سیاسی و گروهی اینقدر فشارها بروی فقط سنگ آهن هست و تمام ذره بین های منفعت طلبی این شرکت و فقط این شرکت را زیر نظر دارند که هم افرادی که با حسن نیت بخواهند انتقاد کنند قابل تمیز نیستند هم دیگر شرکت‌ها و معادن خصوصا فلات مرکزی با آن حساسیت و اهمیت برای خود به حیات خلوتهایی غیر پاسخگو تبدیل شده اند.

مدتی است که بحث جذب نیرو در قسمت‌هایی از مجتمع فلات مرکزی مطرح است و شایعاتی از پارتی بازی و جذب نیرو به صورتی خارج از قاعده و عرف وجود دارد اما دریغ از یک جوابیه یا پاسخ به افکار عمومی و مردم در این رابطه؛ عدم ورود فرماندار، سکوت شورای شهر و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که همواره به جذب نیرو در قالب آزمون تاکید داشته اند در این داستان قوز بالا قوز شده است. مسئولان شهرستان خصوصا مدیرعامل فلات پاسخگو باشید.

@asre_bafgh

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *