❇️امام جمعه در خطبه دوم نماز جمعه این هفته بافق:

🔵شهرستان بافق دارای یک سری حقوقی است و مردم روی این حقوق تعصب دارند، وظیفه مسئولین این است که پیگیر حقوق مردم باشند.

🟢مسائلی مثل مرزهای جغرافیایی، دو درصد عوارض، جاده، خوراک معادن، بیمارستان، مسائل فرهنگی به خصوص در حوزه آموزش و پرورش و موضوعات دیگر را هر مسئولی دولتی، قضائی، نماینده مجلس و یا عضو شورای شهر باشد باید به صورت جدی از مافوق خود مطالبه داشته باشد‌.

🔵مسئولین شهرستان باید مطالبه گر حقوق شهر و شهروندان باشند نه صرفا مجری تصمیمات مافوق خود.

🔵هر مسئولی چپ یا راست، بومی یا غیر بومی باید در این مسائل متعصبانه پیگیر باشد.

🔵چه در مورد مرزها، بحث دودرصد عوارض و چه در سایر حقوق شهرستان ما قائل به کار کارشناسی و احترام به تصمیم مدیران هستیم و این را لازم می دانیم اما کافی نمی دانیم.

🟢اینکه نظرات کارشناسی مطرح و مدیران در اتاق های دربسته بخواهند تصمیم بگیرند قطعا برای آنها هزینه خواهد داشت و پاسخ آن هزینه و جبران آن هزینه را باید این عوامل بدهند.

🔵مردم نامحرم نیستند، مردم در جنگ، راهپیمایی، بحران ها، اغتشاشات همیشه محرم و در صحنه هستند، لذا به عنوان خادم مردم این جنبه را به صراحت عرض می کنم اگر چه نظر کارشناسی محترم، تصمیمات مدیران لازم است اما شرط کافی آن اولا وجود اتاق های شیشه ای تصمیم گیری و ثانیه اقناع افکار عمومی است.

🔵 بدون اقناع افکار عمومی حق ندارند راجب به مسائل شهرستان تصمیم گیری کنند و این موضوع را خصوصی به مدیران عرض کردم و از تریبون نمازجمعه عرض می کنم که مردم محرمند و باید در همین مسجد جامع راجب به نظرات کارشناسی و مسائل دیگر با مردم صحبت کنند.

🟢مردم شهرستان بافق مومن، متدین و منطقی پای کار نظام، انقلاب و مصلحت نظام را بر هرمصلحتی ترجیح خواهند داد لذا صادقانه با مردم صحبت کنند.

🔵در هیچ جلسه ای در حوزه منافع شهرستان شرکت نمیکنم الا اینکه تمام جزئیات آن جلسه به سمع و نظر مردم برسانم چون شما ولی نعمت ما هستید و هیچ مسئله ای نباید از شما مخفی بماند.

🟢همه مسئولین، نماینده مردم در مجلس، شورای شهر، فرماندار و مسئولین قضا باید پیش از پیش نسبت به پیگیری حقوق مردم و مطالبات حقوق مردم در سال جدید فعال باشند.

🔵این شاخصه دولت مردمی است، دولت مردمی با شعار اتفاق نمی افتد،دولت مردمی یعنی در کنار مردم گفتگو و صحبت کنیم و با کمک خود مردم مسائل را پیش ببریم.

منبع: صبح بافق

@asre_bafgh

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *