استاندار یزد برای حل مشکل رتبه بیست و سوم استان در طرح نهضت ملی مسکن و جبران عقب ماندگی طرح با گفتن اینکه با کت و شلوار نمی شود برای مردم خانه ساخت در یک اقدام انقلابی با لباس کار در نشست شورای مسکن حاضر شد و تیم ارزیاب وزارت راه و شهرسازی هم تحت تاثیر قرار گرفتند و بر خلاف نظر قبلی خود سرعت اجرای پروژه ها در یزد را خوب و گزارش قبلی خود را مخدوش و باطل اعلام کردند.

فاطمی، استاندار یزد در گفتگو با #یزدرسا:

🔹با کت‌ و شلوار نمی‌شود منزل برای مردم ساخت.

🔹تمام اعضای اصلی طرح نهضت ملی مسکن در استان با لباس کار و به‌ صورت عملیاتی، امروز در نشست شورای مسکن حاضر شدند و مقرر شد برای به سرانجام رساندن هرچه سریع‌تر طرح‌های نهضت ملی مسکن به‌صورت میدانی کار را به‌ مانند قبل پیگیری کنند.

🔹تیم ارزیابی وزارت راه وشهرسازی که برای بررسی پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن به یزد آمدند، خود اذعان کردند که سرعت اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در یزد بسیار خوب است و گزارش قبلی منتشر شده مخدوش است.🔹اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد به‌صورت ویلایی دستور رئیس‌جمهور است و ما این دستور را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

🔹البته ملاحظاتی در وزارت راه و شهرسازی دراین‌رابطه وجود دارد که تمام این ملاحظات را جواب دادیم و برخی از این ملاحظات نیز مقرر شد اعمال شود.

🔹مهم‌ترین پروژه عمرانی که در استان پیگیری می‌شود طرح نهضت ملی مسکن است و امیدواریم صادق باشیم بر وعده‌های خود و بتوانیم این طرح را در موعد مقرر به سرانجام برسانیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *