بعد از بلند شدن صدای شوراهای اسلامی شهر ایندفعه صدای امام جمعه ها هم بلند شد؛ یکی باید باشد که به این طرفه بی نظیر حالی کند که این رفتار در تراز یک مسئول در دولت مردمی رئیسی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

در چند روز اخیر استاندار به فرمانداران تاکید کرده بود که با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه ها تعامل و هماهنگی لازم را داشته باشند. فارغ از اینکه فاطمی هیچ صحبتی از تعامل با نمایندگان مردم در شوراهای شهر، شهرستان و شوراهای روستاها نداشت که این امر بسیار خطرناک است و نشان از خوی دیکتاتور مآبانه و میل به ایستادن روبروی نظر مردم دارد، هنوز چند روز از این توصیه نگذشته که فاطمی که کینه اش نسبت به شهرستان بافق علنی شده و ظاهرا ناظری، نماینده ای یا فریاد رسی برای مردم بافق نیست، درست صد و هشتاد درجه برخلاف نظر امام جمعه بافق حرکت و اقدام می کند.

در گذشته شورای اسلامی شهرستان اردکان و شهر عقدا در زمینه بی توجهی فاطمی دسته جمعی استعفا داده بودند و استاندار یزد که این روزها ظاهرا جوگیر شده فکر می کند تا ابد در این جایگاه قرار دارد هیچ وقعی به درخواست‌ های مکرر دیدار شوراهای روستاهای بافق نداده و تره هم برای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان بافق خرد نکرد. در هفته ای که گذشت امام جمعه بخش مرکزی یزد، امام جمعه اردکان و امام جمعه بافق نیز در خطبه های نماز جمعه انتقادهای تند و تیزی را از این طرفه بی نظیر داشتند. اگر بیش از حد و اندازه هر کسی جایگاه به او داده شود طرف خودش را گم‌کرده، هم خود و هم آن جایگاه را نابود خواهد کرد و معلوم نیست دولت مردمی رئیسی تا کجا قرار است در برابر هزینه هایی که این آقا قرار است روی دست نظام و دولت بگذارد سکوت خواهند کرد.

@asre_bafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *