سید علیرضا میرطاهری عضو هیات مدیره شرکت سنگ آهن و معاون منابع انسانی این شرکت در کنفرانس خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق گفت: تنها شرکتی که در حال انجام وظیفه خودش در قبال شهرستان است سنگ آهن مرکزی است.

میرطاهری در جواب به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با دو بانده کردن جاده بافق بهاباد تصریح کرد: چه کسی گفته ما اجازه دادیم جاده از سمت سه چاهون دو بانده شود؟ مگر ما متولی جاده هستیم؟ مگر می توانند داخل محدوده ای که پروانه بهره برداری داریم بیایند؟ وی ادامه داد: سال ۹۱ نامه ای زده شد و عنوان شد که اینجا محدوده معدنی است و محدوده دپوهای سنگ ما در حال پیشروی است حتی همین جاده را هم امکان دارد بپوشاند.

عضو هیات مدیره سنگ آهن اذعان داشت: به راه آهن جمهوری اسلامی نامه زدیم و درخواست جابجایی ریل راه آهن را کرده ایم، نامه هایی به اداره های برق و آب زدیم و عنوان شده اینجا محدوده معدنی است و تردد در آن با این حجم آتش باری خطراتی دارد. اواخر سال گذشته هم چنین نامه ای در پاسخ به رئیس وقت شورای شهر داده شده است.

میرطاهری تاکید کرد: از زمان مدیرعاملی مهندس حمیدیان هیچ نامه ای در این خصوص زده نشده است. ضمن اینکه در اسناد مربوطه، کارشناسان مسیر را از سمت کوشک دیده اند. کار مهمی که الان صورت گرفته اینکه جاده سه چاهون جاده اختصاصی است و در زمان آقای حمیدیان کد دار هم شده است.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *