متاسفانه یک استان را معطل شخصی کرده اند که صدای مخرب عدم مدیریت و ناکارآمدیش در حال بلند شدن است ولی جلوی ضرر را از هر جایی بگیرید منفعت است و در سرنوشت مردم و سرنوشت و آینده یک استان لحظه ای نباید درنگ کرد که حق الناس بوده و بهایی سنگین دارد.

⭕️ابراز تأسف از افت رتبه سرمایه‌گذاری در یزد/دولت گرانی را مهار کند

امام جمعه بخش مرکزی یزد در خطبه‌های نمازجمعه:
🔹متاسفیم که بر اساس آمار ارائه شده، رشد سرمایه گذاری در یزد منفی است، از یک جهت رشد اقتصادی و اشتغال داشته ایم و از جهت دیگر سرمایه گذاران ما رغبت به کار نداشته اند و رتبه هفتم یزد اکنون به رتبه دوازدهم تبدیل شده است.

🔹ادارات و دستگاه های اجرایی به ویژه در زمینه اقتصادی یکی از معیارهای عملکرد مناسب و نامناسب خود را خستگی و شادابی بدانند. به نظر می رسد مردم از چرخه و رفت و آمد به ادارات و عدم صدور مجوزهای لازم همراه با تاخیر کارها و نظارت های سلیقه ای و بخشنامه های خلق الساعه خسته هستند و باید در این زمینه توجه شود.

🔹ما سختی‌ها را مقدمه رهایی و نجات می بینیم اما به هر حال سختی ها و دشواری‌های مردم غیرقابل جبران بود و باید در این زمینه دولتمردان به مدیریت گرانی ها توجه کنند و بهبود وضعیت اقتصادی و رونق سفره مردم را در اولویت برنامه های سال جدید قرار دهند.
☑️یزدرسا

🆔 @asre_bafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *