سرپرست فرمانداری بافق خطاب به مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور گفت: ما وظیفه داریم امید را به مردم تزریق کنیم و وضعیت رفاه و معشیت مردم را تامین کنیم.

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نشست هم اندیشی سه جانبه مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور، سرپرست فرمانداری و شورای اسلامی شهر بافق در فرمانداری بافق با حضور برخی مسئولان شهرستان بافق در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در این نشست گفت: پروژه آهن اسفنجی طبق برنامه در حال انجام و پیمانکاران مشغول به فعالیت هستند و طبق برآوردی که صورت گرفته این پروژه در مدت زمان ۳۵ تا ۴۰ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

سید حجت کاظمی افزود: موضوع طرح های جوار معدنی و معدن دی ۱۹ و ناریگان ۸ عملیات اجرایی آن آغاز و خوشبین هستیم که در شرکت سنگ آهن مرکزی بتواند در آینده به توان واقعی خود برسد که بازدهی خوبی برای مردم، شرکت و صندوق بازنشستگی فولاد برسد.

کاظمی گفت: برنامه ریزی گسترده ای با هدف تکمیل طرح های توسعه ای شرکت سنگ آهن مرکزی و افزایش سودآوری شرکت انجام گرفته است.

وی بیان داشت: در موضوع مسولیت های اجتماعی فعالیت های خوبی صورت گرفته و همواره در این موضوع مدیریت شرکت پیش قدم بوده و به جد تاکید می کنم در موضوع مسولیت های اجتماعی شرکت همه توان خود را برای مجموعه شهرستان بافق به کار گیرد.

کاظمی عنوان داشت: صندوق بازنشستگی فولاد بیش از ۴ هزار نفر بیمه پرداز و ۸۸ هزار نفر هم بازنشسته دارد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور گفت: هر چند دولت خدمتگزار تا کنون بیشترین همکاری را در پرداخت حقوق بازنشستگان داشته ولی ما وظیفه داریم تا با مدیریت بهینه دارایی ها و افزایش سودآوری شرکت ها و همچنین شفاف سازی و فسادستیزی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به بازنشستگان تلاش کنیم.

سرپرست فرمانداری بافق در این نشست با اشاره به گفتگوی دقیق و شفاف مسئولان با مردم گفت: مردم باید این احساس و امید را نسبت به صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت سنگ آهن مرکزی داشته باشند که این مجموعه در مسیر تامین منافع مردم و شهرستان بافق گام بر می دارند.

ابوالقاسم دهقان خاطر نشان کرد: قریب هشت سال است که مردم این شهرستان برای داشتن یک بیمارستان مجهز و کامل، دغدغه دارند و این شایسته مردم این شهر معدنی و صنعتی نیست.

وی افزود: شهرستانهایی در استان یزد وجود دارد که از این معادن بی بهره هستند ولی مشاهد می کنیم مراکز درمانی و بیمارستانی کامل و مجهزی دارند.

دهقان با تاکید بر دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص رفع مشکلات و دغدغه های اقتصادی مردم، گفت: ما وظیفه داریم امید را به مردم تزریق کنیم و وضعیت رفاه و معشیت مردم را تامین کنیم.

سرپرست فرمانداری بافق خطابی به مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور گفت: با توجه به پیشرفت ۸۵ درصدی فیزیکی بیمارستان جدید بافق، می طلبد با همت شما و مجموعه تحت امر اعتبار لازم برای تکمیل ۱۵ درصد دیگر این بیمارستان و چهار اورژانس دیگر شهرستان تخصیص یافته و این پروژه های درمانی شهرستان بافق ظرفت چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در ادامه این نشست گفت: پروژه آهن اسفنجی بعد از صدور مجوزها و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی شروع و تجهیز کارگاه صورت گرفته است و بیش از ده هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارد که برای تامین نیاز مالی از مسیرهای مختلف در حال مذاکره هستیم.

مجتبی حمیدیان گفت: اشتغال این پروژه بین ۵۰۰ تا یک هزار نفر است و یک تضمین برای  آینده ۶ هزار نفر شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی را خواهد داشت.

وی افزود: کارخانه گندله نیازمند یک سرمایه گذاری های جانبی است که از ابتدا نیازمند این موضوع بوده که در بسته نیازهای سرمایه گذاری مطرح شده که امیدواریم با تامین منابع سرمایه گذاری ها که بخشی با احداث پست برق و راه اندازی آن و بخشی از آن هم رفع عیب و ایرادهای موجود و تامین قطعات کارخانه بود بتوانیم به ظرفیت اسمی برسیم.​​​​​​​

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *