قبلا بارها برای انتصاب شائبه دار همسر مدیر کل منابع طبیعی استان به عنوان رئیس اداره منابع طبیعی بافق گفتیم و انگار که نگفتیم. نه تنها اتفاقی نیفتاد که الان به نقل از ندای ایساتیس یزد ️همسر پورسلمان مدیرکل ورزش یزد، نیز رئیس هیئت گلف استان شده است.

این خبر می افزاید در مجمع انتخاباتی هیات گلف یزد سعیده عزیزی، پس از رای گیری با کسب ۱۵ رای از تعداد آراء ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس هیات گلف استان یزد انتخاب شد. و جالبتر اینکه حمیدرضا پورسلمان به عنوان نایب رئیس این هیات برگزیده شد. ️چند ماه پیش هم علی محمد عزیزی پدر زن پورسلمان عضو هیئت رئیسه فدراسیون شمشیربازی شده بود.

ندای ایساتیس استان در خبری دیگر به انتصاب غیرقانونی همسر مدیرکل منابع طبیعی استان در شهرستان بافق با علامت سوالی ورود کرده و افزوده آقای کریمی مدیرکل منابع طبیعی چند ماه بعد از انتصاب در فروردین سال گذشته، خانم شون یعنی خانم معمتدنیا را در شهریور سال گذشته به عنوان مدیر منابع طبیعی شهرستان بافق منصوب کردند.

گذشته از این انتصاب فامیلی که خودش مهم هست و باید به آن پرداخته شود، نکته غیر قانونی ماجرا این است که خانم معمتدنیا کارمند اداره منابع طبیعی بهاباد هست که در آزمون استخدامی به عنوان سهمیه بهاباد قبول شده و مدتی هم در بهاباد مشغول به کار بوده ولی ایشون توسط شوهرشان از بهاباد جدا و به عنوان مدیر منابع طبیعی بافق منصوب می‌شوند.

به نظر این سوژه ها در این دولت و در استان یزد قابلیت رسیدگی کشوری در رسانه ها را دارد که مدیرکل یک استان، همسرش را که کارمند و استخدامی یک شهرستان دیگر هست را به صورت غیرقانونی از آن شهرستان خارج می‌کند و به عنوان رییس اداره خودش در یک شهرستان دیگر منصوب می کند.
شورای سردبیری عصر بافق

@asre_bafgh

برچسب ها :
  1. ناشناس

    سلام اینکه دکتر معتمدنیا همسر جناب کریمی هستند مهم نیست این مهم است که جناب کریمی و همسرشون کوتاهی در انجام وظیفه خودشون ندارند اگر از فعالیتهای این دو بزرگوار اطلاع ندارید لطفا بررسی کنید و بعد اظهار نظر فرمائید .

  2. علی

    مدیرکل منابع طبیعی خانومش را با دو سال سابقه کار رییس اداره خودشون کردند کاش این عدالت هم برای دیگر کارمندان جدید استخدام همه دستگاه ها اجرا میشد

  3. ناشناس

    باسلام وخسته نباشید خدمت دوستان. پر زحمت میکشنداما یک موضوع که فقط شاعرداده اندبابت درختکاری سطح شهر وروستا قراربودن نهال واگذارکنند فقط شاعردادن این هم یک نوع فعالیت می باشد بایت تشکرنمودواقعا دست مریزا

  4. حسین

    نکنه این دعواها برای درخواست غیرقانونی یکی از شرکت های تعاونی مسکن شهرستان است که البته الان هم دچار چالش شده

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *