وقتی می گویند تا تک تک مردم رشد نکنند و به آگاهی لازم جهت اعتلای جامعه خود و رفاه بیشتر مردم خود نرسند آن جامعه هیچ پیشرفتی نخواهد کرد و اگر هم این اتفاق بیفتد مقطعی و زودگذر است به قول امروزی ترها در فجازی حرف کاملا حقی است.

برای رفاه بیشتر و زندگی بهتر و ایجاد تمدن جدید باید بدون هیچگونه نظارت سخت افزاری و فقط احساس حضور در محضر و نظارت خداوند به این نگاه برسیم که همه با هم باید در این شهر زندگی و از هم حمایت کنیم. قطعا قشری از جامعه نمی توانند خود را تافته جدا بافته بدانند و زندگی، آرامش، رفاه و کسب و کار دیگران را از خود ندانند و نسبت به آن بی توجه باشند.

در شهرستان بافق کارآفرینان بزرگی قدم به این عرصه که از دید ما مقدس است گذاشته اند که هر چند موفق هم بودند اما با این وجود باید حمایت های لازم توسط مردم نیز از آنان صورت گیرد. فقط می خواهیم کلمات سخنگوی شورای اسلامی کار سنگ آهن را بی کم و کاست و با همان لحن صمیمانه نشر دهیم و برای موفقیت وی و همکارانشان در آن شورا آرزوی موفقیت روزافزون داشته باشیم.

سید حسین رضوی سخنگوی شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن در دفاع از حمایت از کسب و کارهای بومی شهرستان و کارآفرینان بافقی خصوصا کارآفرینانی که در حوزه خیری، فرهنگی، اجتماعی و ورزش شهرستان نیز فعال هستند: “در رابطه با شیرینی هم باید بگم چندین سال این شیرینی از حاج خلیفه تهیه میشد خیلی از همکاران در سال‌های قبل نسبت به سوهان و حاجی بادوم گله مند بودند و دور ریز بود امسال برای اولین بار این شیرینی توسط یکی از همشهریان بافقی تهیه شد که حداقل دور ریز نداره شاید یه کم و کاستی داشته باشه ولی مهم این بود که اولا پول این شیرینی در شهر خودمون بافق موند و در بازار بافق در گردشه، دوم اینکه همه ما بدون اینکه بفهمیم تو یه کار خیر بزرگ شریک شدیم و تعداد ۲۷ خانواده بی سرپرست را شب عید خوشحال کردیم. چه کودکان یتیمی که امسال شب عید همانند فرزندان ما خوشحال شدند که مادرشون امسال بر خلاف سال قبل سرکار هستند و از درآمد حاصل از این کار لباس نو به تن و کفش نو به پاشون میکنند. خدا هیچ مادری رو شرمنده کودک یتیمش نکنه، دعا میکنم سالیان سال سایتون بر سر فرزندان دلبندتون بمونه و زندگیتون همیشه پر از شادی و نشاط باشه و هم خودتون و هم‌ خانواده محترمتون در سلامتی کامل بسر ببرید خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خشنود باشی و ما رستگار”

@asre_bafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *