خبر کوتاه اما مسرت بخش است؛ آیین یکسالگی باکس خبری جوانه‌ها در بافق برگزار شد.

هر چه این خبر را تکرار کنیم باز هم از لذت بخش بودن و بالیدن به آن کاسته نخواهد شد چرا که به قول کریمی مدیرکل صدا و سیمای یزد الگوسازی نوجوانان دفتر خبر بافق در سطح ملی بی نظیر است.

جوانه های ما در سطح ملی آن هم در عرصه الگوسازی بی نظیر هستند، دقت کنید لطفا و دوباره با هم بخوانیم و به آن افتخار کنیم. روزی که صحبت از راه اندازی دومین استودیوی خبری جوانه های کشور و آن هم در بافق بود شاید به نظر ایده بلند پروازانه و دور از دسترسی بود.

اما چه شد که به آن دست یافتیم و اکنون از یکسالگی آن نیز گذشتیم؟ خیلی کوتاه؛ خودباوری، عشق و علاقه، دوری از خود تحقیری، تلاش و پشتکار و اعتماد به نیروی انسانی، نوجوانان و جوانان بافقی، همین. فرمولی ساده برای خلق بدیع ترین اتفاقات و دستیابی به بی نظیرترین ها در کشور و در دنیا، اتفاقی که بتواند توجه ها را به ما جلب کند و از حرکات هر روز نوتر از روز قبل ما آن هم بدون بودجه و بدون نیرو، دو دستاویز مدیران ناکارآمد و ضعیف برای فرار از مسئولیت انگشت به دهان بماند.

چطور می شود در چند سال و تنها چند سال کار بجایی برسد که یکی از مدیران کشوری از دفتر خبری ها بخواهد تا ریل رسانه کشور را به روز رسانی کنند! و مدیرکل صدا و سیمای یزد اذعان به حمایت از تولیدات جوانه ها در حوزه‌های مختلف داشته باشد؟ به عزیزان دفتر خبر می گوییم توقع ماها و مردم بافق را به شدت بالا بردید و هر روز منتظر خبرهای جدید و باز شدن افق هایی تازه از شما هستیم.
@bafghonline

@asre_bafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *