شهرستان بافق با توجه به وجود معادن و شرکت‌های بزرگ جزء شهرستانهای مهاجرپذیر و کارگری محسوب می شود‌. اما طی بررسی خیلی دم دستی از دهه های گذشته تاکنون که جامعه کارگری شهرستان رشد چشمگیری داشته اداره کار بافق نه تنها رشدی را تجربه نکرده که با تعاون و رفاه هم ادغام و هر روز ضعیف و ضعیف تر شده است.

وقتی به شرایط خاص شهرستان بافق و وضعیت شهرستان بهاباد نگاه می کنیم در می یابیم که این دو شهرستان کارگری که هر روز مسائل و مشکلاتشان در این حوزه بزرگتر و پیچیده تر می شود و با این وسعت و تعداد شرکت‌های متنوع و زیاد، فقط و فقط یک بازرس در حوزه کار برای هر دو شهرستان وجود دارد، متاسفانه مجبور به اذعان به چیزی بیش از افتضاح بودن شرایط فعلی هستیم که در اسرع وقت نیاز شدید به بازنگری ساختاری، بودجه و چارت و تشکیلات این اداره در بافق وجود دارد تا از این شرایط خارج شده و این اداره تاثیر گذار با جامعه هدف بزرگ بتواند در حوزه های مختلف و مهمی که باید، نظارت موثر خود را اعمال کند.

اما داستان چیست؟ وقتی رسانه ها و مسئولان بافق در قبال مشکلات معدن کوشک ساکت بودند یزد فردا نوشت؛ با تعهد اداره کار بافق کارگرها بیکار شدند

پیام کارگر: تعهداتی که معدن کوشک بدون هماهنگی اداره کار شهرستان بافق از تعدادی از کارگرا گرفت و چند روزی هست که باعث شده بدون هماهنگی اداره کار و ابلاغ صورت جلسات به مراجع ذیصلاح انگشت تعدادی از پرسنل از دستگاه وردی(حضور غیاب)برداشته شود.

◽️آیا بازهم مسئولین شهرستان بافق سکوت می کنند؟

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *