سرپرست فرمانداری بافق در بازدید از پروژه اقدام ملی مسکن بافق بر تسریع در اجرای زیرساختها و واگذاری به متقاضیان تاکید کرد.

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سرپرست فرمانداری بافق به همراه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مدیران ادارات خدمات رسان شهرستان از پروژه ۱۴۵ واحدی طرح اقدام ملی مسکن بافق بازدید نمود و تعهدات هفته گذشته دستگاه های اجرایی را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.

“ابوالقاسم دهقان” در جلسه هم اندیشی که در اداره بنیاد مسکن و با حضور مسئولان ذیربط برگزار شد، ضمن دریافت راهکارهای لازم جهت انجام و اتمام هر چه سریع تر امکانات و زیرساختها، ادامه کار با تمام توان برای آماده سازی و تحویل به متقاضیان در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین گسترش تعاملات بین دستگاه های ذی ربط تاکید کرد. در پایان این بازدید، سرپرست فرمانداری با ابراز رضایت از وضعیت پروژه‌، از تلاش‌های عوامل اجرایی بنیاد مسکن، شهرداری، آبفا، برق، گاز، مخابرات و فاضلاب شهری در تکمیل زیرساختها تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است با توجه به مصوبه شورای مسکن شهرستان بافق، مقرر شد اعضای این شورا به منظور تسریع در عملیات تکمیل زیرساختها و واگذاری به متقاضیان، روزهای یکشنبه هر هفته از پروژه بازدید و روند پیشرفت مصوبات و مشکلات پیش روی این پروژه را مورد بررسی قرار دهند.​​​​​​​

@asre_bafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *