فرمانده انتظامی شهرستان بافق در خصوص این خبر هشدار داد و گفت: شهروندان مراقب پیام های حاوی لینک های جعلی واریز سود سهام عدالت از شماره های شخصی باشند.

به گزارش عصر بافق به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” شهرام طولابی نژاد” اظهار داشت: با مراجعه خانمی به پلیس فتای شهرستان بافق مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابش، ماموران پلیس فتا با تحقیقات از وی متوجه شدند که پیامکی جعلی مبنی بر دریافت سود سهام عدالت از شماره شخصی برای وی ارسال و او وارد لینک جعلی شده است.

فرمانده انتظامی بافق گفت: سودجویان در قالب فیشینگ اقدام به ارسال پیامی مبنی بر دریافت سود سهام عدالت در شبکه های اجتماعی کرده و کاربران پس از ورود به لینک و نصب نرم‌افزار جعلی به عنوان سود سهام من بر روی گوشی تلفن همراه خود، مورد نفوذ و دسترسی غیر مجاز کلاهبرداران قرار گرفته و بلافاصله حساب بانکی آنها خالی میشود.

طولابی نژاد افزود: کاربران هنگام فعالیت در فضای مجازی از هر گونه کلیک بر روی لینکهای ناشناس تحت عناوین ابلاغیه قضایی سامانه ثنا، قطعی یارانه، واریز سود سهام عدالت و غیره خودداری کرده و اخبار و اطلاعات مربوط به واریز سود سهام عدالت را از طریق رسانه های ملی و کشوری پیگیری نمایند و به پیامکهای جعلی به هیچ عنوان توجه نکنند.

@asre_bafgh

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *