دیدار کارگردان جوان شهرستان آقای مرعشی با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرعشی در دیدار با رییس اداره فرهنگ و ارشاد گزارش کلی از عملکردش در حوزه فیلم سازی را بیان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های وی در حوزه فیلمسازی قول مساعد همکاری داد و از این هنرمند بافقی خواستار تولید محتوا بویژه فیلم کوتاه با موضوعات روز جامعه شد.

این خبر که در پایان آن گفته شده قرار است ظرف چند روز آینده مرعشی فعالیت مجدد خود را شروع کرده و فیلمنامه خود با موضوع شه/ید را آغاز کند می تواند در حوزه هنر، مستندسازی و فیلمسازی خوشایند باشد.

مرعشی تهیه کننده و کارگردان جوانی است که نشان داده از دست زدن به کارهای جدید و تحول آفرین واهمه ای ندارد و الان بعد از یک دوره کسب تجارب ارزشمند می تواند کارهای فاخر و با ارزشی را به جامعه هنر بافق و مردم شهرستان تقدیم کند.

برچسب ها :
  1. حسن

    به نظر اینجانب تحول آفرین شدن خلق الساعه نیست . کارگردانان بزرگ پس از سالها تلاش طاقت فرسا به نقطه خلاقیت و تحول آفرینی می رسند . متاسفانه جوانان امروز تصور می کنند یکدفعه می توانند ره صد ساله بروند . امیدوارم آقای مرعشی ره تلاش را برگزیده باشد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *