به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ آیین تجلیل از برترین های علمی و فرهنگی شهرستان بافق با عنوان “جشن فخر دانش” با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، مسئولان محلی، جمعی از فرهیختگان علمی بافق و دانش آموزان برتر حوزه علمی و فرهنگی در سالن همایش های آهنشهر برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش بافق در این مراسم با اشاره به اینکه هدف از برنامه ایجاد انگیزه در دانش آموزان شهرستان می باشد، گفت: جشنواره فخر دانش با حضور دانش آموزان شهرستان برگزار و از ۱۳۱ دانش آموز نخبه و برتر تجلیل شد. سید جواد میرجعفری بیان کرد: این دانش آموزان جزء نخبگان مسابقات علمی، پژوهش سراها، رتبه‌های برتر کنکور و آزمون‌های نمونه بودند.

دکتر سید محمدمیرغنی زاده در این مراسم، گفت: انگیزه های بالایی در شما دانش آموزان شهرستان وجود دارد، باید بستر رشد نخبگان و استفاده از این پتانسیل ها را فراهم کنیم.

وی خطاب به دانش آموزان برتر حوزه های علمی شهرستان گفت: شما جوانان و نخبگان شهرستان دارای هوش بالا و خلاقیت هستید ولی باید این هوش و خلاقیت را مدیریت کنید، اگر مدیریت درست باشد نخبه می شوید ولی اگر نتوانستید هوش خود را مدیریت کنید تحت تاثیر عوامل فرهنگی و اجتماعی قرار خواهید گرفت.

دکتر میرغنی زاده افزود: شما برای ادامه تحصیل انگیزه دارید، تلاش کنید با قدرت و انگیزه، با درک شعور بالا، تراز علمی شهر و خودتان بالا برود، پایه و اساس تزار آموزش و پرورش، علم دانش آموزان است.

@asre_bafgh

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *