ظاهرا فرماندار تحمیلی غیر بومی که احتمالا قرار است بر رویه قبل غیر ساکن نیز باشد امروز و در شرایط حساس فعلی بافق تشریف نداشتند. وای بر این شهر که مسئولانش هر روز در جاده ها با خودروهای دولتی و از بیت المال در دولت مردمی و استاندار مثلا انقلابی در حال تردد هستند.
واقعا معلوم نیست ناظری وجود دارد تا اگر استاندار، فرماندار یا مسئولی در رابطه با حقوق مردم یک شهرستان ۵۵ هزار نفری کوتاهی و دهن کجی کرد و به‌ نوعی مردم را از دولت مستقر، نظام و حاکمیت بیزار کرد و از آنها یک معترض ساخت به این امر که جرم نانوشته ای است رسیدگی کند یا ناظران فقط برای مردم هستند؟
آیا در استان یزد گشت ارشادی برای مسئولان وجود دارد؟ آیا کسی صدای فریاد هل من ناصر ینصرنی بافقی های ولایت مدار که بیشترین رای را به سبد رئیسی ریختند می شنود؟ آیا کسی صدای ما را می شنود و پاسخگوی ما خواهد بود؟ آیا کسی هست جلوی استانداری که مهلت پاسخگویی برای زیردستان خود تعیین می کند و هم زمان به خواست ۵۵ هزار نفر دهن کجی کرده و ارزشی برای نظر نمایندگان آنها در شوراهای شهر، شهرستان و روستا قائل نیست بگیرد و جایگاهش که همان خدمت به مردم و نظام است را به وی یادآوری کند.

@asre_bafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *