رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) بافق: به همت یکی از شرکت‌های صنعتی شهرستان، ۲ دستگاه همودیالیز به ارزش بیش از ۶۵۰ میلیون تومان به بخش دیالیز این بیمارستان اهدا شد.

به گزارش عصر بافق به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احسان ثنایی افزود: خرید این ۲ دستگاه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بوده که جایگزینی این دستگاه‌ها با دستگاه‌های قدیمی قبل، امیدبخش بیماران کلیوی می‌شود.

وی اظهار داشت: خیر دیگر که از بیماران این بخش است، با اهدای مبلغ بیش از ۲۵ میلیون تومان، به بهبود فضاسازی بخش با کاغذ دیواری، خرید پرده و دمپایی برای بیماران کمک کرده است.

رئیس بیمارستان ولیعصر خاطرنشان کرد: در شهرستان بافق ۳۴ بیمار کلیوی نیاز به دیالیز وجود دارد که در ۲ شیفت صبح و عصر و به صورت یک روز در میان به این بخش مراجعه می‌کنند. در این بخش ۹ دستگاه دیالیز وجود دارد که پنج دستگاه از رده خارج بوده و این دستگاه‌های جدید، جایگزینی برای آن‌ها است.

ثنایی ادامه داد: علاوه بر نیاز به دستگاه‌های جدید همودیالیز، مشکل دیگر این بخش بحث سرمایش و گرمایش آن است که با اقداماتی که در حال انجام بوده و تا سال آینده این مشکل نیز رفع می‌شود.

وی گفت: مشکل دیگر قطعی برق در روز‌های گرم سال است که تا وصل شدن ژنراتور سبب قطعی ۱۰-۱۵ دقیقه‌ای دستگاه‌ها می‌شود که نیاز است به همت خیران دستگاه UPS تهیه و این مشکل رفع شود.

@asre_bafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *