قلعه آریز مورد بازدید مدیر اداره تبلیغات اسلامی و رئیس میراث فرهنگی بافق قرار گرفت.

در این بازدید دو ساعته ضمن دیدن بخش های مختلف این قلعه و آشنایی با شرایط آن این دو مسئول شهرستان پای دردل های دکتر اکبرپور نشستند.

اکبرپور از گردشگری در بافق بعنوان فرصت بزرگ شناساندن بافق و آداب و رسوم و مبانی و اصول و فرهنگ و ظرفیت های ارزشمند بافق یاد کرد و گفت در این سال ها زحمات بسیاری کشیده شده تا مراکز گردشگری از جمله قلعه آریز پا گرفته و همه این اماکن بخصوص قلعه آریز در جهت این هدف بزرگ از جان و دل قدم برداشتند.
وی با استقبال از طرح حجاب و عفاف و سالم سازی محیط های گردشگری و تفریحی گفت آماده ایم تا در ورودی قلعه غرفه هایی در اختیار افراد دغدغه مند و آموزش دیده و طلاب گرامی قرار داده شود تا ضمن ارائه خدمات به گردشگران با به کارگیری روش های جدید و جذاب به تبلیغ امور دینی و حجاب و عفاف بپردازند.
لیلی رنجبر هم ضمن تقدیر از تلاش های مسئولان و دست اندرکاران کمپ ها و اماکن گردشگری و تاریخی شهرستان بافق و توابع گفت این افراد با زحمت و با سختی های فراوان و با استقامت مجموعه های گردشگری را برپا و حفظ نمودند منتها بر حفظ آرمان های ارزشی، انقلابی، عرفی و فرهنگی شهرستان همه متفق القول هستیم و امسال مطمئنا با یک برنامه بهتر و هدفمند و همراهی همه ارگان ها و انجام وظایف به نحو صحیح ؛ نوروز بهتر و شایسته تری را بافق تجربه خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام سمتی به سفارش قرآن به سیر و سیاحت اشاره و بر توجه و تدبر به پیام های آیه سیروا فی الارض تأکید نمود ‌
مدیر اداره تبلیغات ضمن ارج نهادن به تلاش های خوب و خستگی ناپذیر و درک زحمات و دغدغه های دست اندرکاران گردشگری بخصوص مسئولین آن؛ موضوع گردشگری اسلامی را مهم دانست و تصریح کرد در جلسه ای که با دغدغه مندان فرهنگی خواهیم داشت افرادی را انتخاب و آموزش کامل به آنان داده خواهد شد تا جهت پذیرایی درست از میهمانان نوروزی آماده شده و یار و مددکار اماکن گردشگری باشند تا بازدیدکننگان و گردشگران را به شادی و نشاط اسلامی راهنمایی نمایند. همچنین از ایده های ناب اسلامی و اخلاقی در جهت برنامه ریزی فرهنگی نوروزی ۱۴۰۲ استفاده خواهیم نمود و آن را اجرایی می نماییم.

وی در پایان از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در قلعه آریز خبر داد.

@asre_bafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *