به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نشست هم اندیشی تشکل های کارگری شهرستان با فرماندار بافق با حضور برخی از مسئولان دستگاه های اجرایی شرستان بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این دیدار ضمن بیان اهمیت و جایگاه شورای های اسلامی کار در پیگیری و رفع مشکلات کارگران، هدف از این دیدار و نشست هم اندیشی را حمایت از قشر زحمتکش کارگر بیان کرد و گفت: فعالیت کارگران پشتوانه حقیق برای بیشبرد اهداف نظام و انقلاب به ویژه در حوزه اقتصادی و تولیدی است.

محمدعلی صمیمی افزود: شورای های کارگری نقش کلیدی و موثری در زمینه رفع مشکلات کارگری دارند و دغدغه مسئولان شهرستان در این راستا حل مشکلات کارگران می باشد.

در ادامه این نشست روسای شورای های اسلامی کار شرکت ها، معادن و کارگاه های صنعتی فعال شهرستان در خصوص مشکلات و درخواست های کارگری مطالبی از جمله پیگیری احداث پهنه ریلی، جلوگیری از ورود بازنشستگان و دعوت بکار مجدد آنان، هماهنگی بازرسین اداره کار و شبکه بهداشت با شورای های کارگری جهت بازدید از کارگاه، پرداخت هزینه سختی کار و حق ایاب و ذهاب کارگران، تبدیل وضعیت کارگران ایثارگر، واگذاری زمین به شرط ساخت به تعاونی مسکن، قراردادهای کارگران مطالبی را بیان کردند.

هاشمی کارشناس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در رابطه با موضوعات بازرسی اداره و روند انجام آن و همچنین در مورد حق جمعه کاری ماده ۶۲ قانون کار و حق ایاب و ذهاب کارگران توضیحاتی را ارائه داد.

گفتنی است در حال حاضر در شهرستان بافق ۱۰ شورای اسلامی کار در حوزه های معدنی و صنعتی فعالیت دارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *