شاید باور نکنید اما باید بگوییم که احساس آن زمانی را داریم که با تمام توان و غرور می گویند تکبیر؛ به این سوال که چرا مسئولان زودتر وارد عمل نشدند کار نداریم چرا که شاید امور در خفا پیگیری می شده است اما دوست داریم اینطوری فکر کنیم و برداشت کنیم که رفتار مسئولان مردم را به سمت مطالبه گری سوق داده و مردم بافق هم به خوبی راههای مطالبه گری قانونی، آرام و مسالمت آمیز را آموخته اند.

با این وجود نبایستی احساساتی بود و کار را تمام شده حساب کرد که این مطالبه گری باید امری مستمر باشد وگرنه اثر خود را از دست خواهد داد. و روزی که مردم سردتر از گذشته شدند، سرشان به امر کم اهمیت دیگری مشغول شد یا اتحاد آنها یا مسئولان خدشه دار شد آن روز دوباره عده ای خیال بد می کنند.

اما بافق آنلاین نوشت: معتمدنیا رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق در حاشیه بازدید از منطقه سه چاهون بافق و محدوده منابع طبیعی این شهرستان گفت : حدود هزار و ۲۰۰ متر به صورت غیرقانونی در محدوده شهرستان بافق برای جاده سازی تخریب صورت گرفته است که با دستور دادستان و مصوبه شورای تأمین این عملیات متوقف شد. وی تاکید کرد احداث جاده در منطقه سه چاهون بافق غیر قانونی است و هرگونه تخریب پیگرد قانونی دارد. و یگان حفاظت منابع طبیعی بافق از منطقه سرکشی منظم داشته و اجازه کوچکترین تعرض و تخریب در اراضی ملی محدوده بافق داده نمی شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *