سایت خبری یزد رسا در جواب به مطالبه استاندار یزد از رسانه ها مبنی بر معرفی مدیران غیر پاسخگو فرماندار شهرستانهای اردکان و بافق را به عنوان مدیران غیر پاسخگو معرفی کرد. عصر بافق نیز در قدم اول بخشدار بافق را به عنوان یک مدیر حرف نزن معرفی می کند.

یزد رسا نوشت: ⭕️پویشی با عنوان «معرفی مدیر حرف نزن»

یادداشت #یزدرسا:

🔹زمان زیادی از صحبت‌های استاندار یزد در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان مبنی بر اینکه مدیران استان موظف به پاسخگویی به رسانه‌ها هستند در غیر این صورت تذکر دریافت می‌کنند نگذشته اما روال برخی مدیران همچنان سکوت و بی‌تفاوتی در مقابل رسانه‌هاست.

🔹روابط عمومی استانداری یزد در همین راستا در حرکتی قابل‌تقدیر، پویش «آقای مدیر حرف بزن» را از ایام‌الله دهه فجر راه‌اندازی کرد اما پایگاه خبری یزدرسا قصد دارد به دنبال صحبت‌های استاندار یزد و مطالبه وی از رسانه‌ها مبنی بر معرفی مدیران غیر پاسخگو، اقدام به معرفی دستگاه‌ها و مدیرانی کند که پاسخگوی سؤالات خبرنگاران و منتقدان نیستند و به همین دلیل پویش «معرفی مدیر حرف نزن» را راه‌اندازی کرده است.

🔹به مناسبت دهه فجر تمام فرمانداران شهرستان‌های استان یزد در نشستی که از سوی روابط عمومی استانداری یزد برنامه‌‌ریزی شده بود در مقابل خبرنگاران نشسته و به سؤالات آن‌ها جواب دادند، به‌غیر از فرمانداران شهرستان‌های اردکان و بافق که در این نشست حاضر نشدند.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *