مهدی پور روستایی اردکانی در کانال هادرون نوشت: شنیده شده فرماندار اردکان امروز در تهران با هیات مدیره چادرملو جلسه ای دارند و در مورد موضوعات مختلفی از جمله محل احداث نیروگاه جدید صحبت خواهند کرد.
منتظر خروجی جلسه میمانیم. آیا هیات مدیره بومی اما غیر ساکن، به نفع مردم تصمیم خواهد گرفت یا به سمت چادرملو غش خواهد کرد؟ آیا فرماندار اردکان در اجرای سند افق ۱۴۲۵ اردکان جدی است یا مانند برخی مسئولین سابق اردکان شعارگونه صرفا تدوین کرده است برای اهدافی دیگر؟

عصر بافق: چند نکته در این نوشته کوتاه توجه ما را جلب کرد؛ جلسه فرماندار اردکان با هیات مدیره چادرملو و پیگیری موضوعات مختلف توسط فرماندار که ما نمونه آن را برای فرماندار بافق به یاد نداریم. هیات مدیره بومی غیر ساکن از دیگر نکات جالب توجهی است که به حالتی طعنه گونه در این متن به آن اشاره شده است.
نکته دیگر اینکه تدوین سند چشم انداز ولی عدم حرکت بر مسیر و ریل این سند که با نگاه شعارگونه به آن اشاره شده که واقعیت تلخ جامعه ماست و بیشتر به اداره سیاسی، باب میل افراد، گروه‌ها و جناحها و در برخی شهرها محله ها، لابی گری های خارج از مسیرهای قانونی و کارشناسی می پردازیم.
اما مهمترین نکته این نوشته اشاره به سند افق ۱۴۲۵ اردکان و مطالبه حرکت بر مسیر این سند می باشد. در بافق فرمانداران در هیچ زمانی حاضر به تشریح کامل سند چشم انداز توسعه ۱۴۰۴ شهرستان و اینکه در کجای کار قرار دارند نشدند چرا که آن سند نوشته شد که نوشته شده باشد و بعد از آن دیگر کسی خیلی به آن کاری نداشت. در صورتی که می بایست در شاخه های مختلف تعریف شده که به صورت کلی در این چشم انداز دیده شده کارگروه‌های تخصصی ایجاد و راه‌های رسیدن به اهداف تعریف شده به صورت اهداف کوچکتر تعریف و عملیاتی میشد و به صورت مستمر مورد پایش و بازنگری قرار می گرفت و روند کار به مردم نیز گزارش می شد که متاسفانه تا امروز این اتفاق نیفتاده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *