با تمام توان به میدان آمدند؛ تا جلوی توسعه سنگ آهن و نزدیک شدن این شرکت به تکمیل چرخه کامل فولاد را به هر بهانه ای که شده بگیرند، یک هفته هجمه سنگین، درست از روزی که قرار بود فردای آن روز بازگشایی پاکات ابر پروژه مگامدول مدول آهن اسفنجی، این اتفاق مبارک و پر خیر و برکت برای شهرستان محروم بافق و تضمین آینده قطب اقتصاد منطقه، ابرکارگاه سنگ آهن مرکزی ایران بافق که حدود ۷ هزار نفر از کارگران عزیز این مرز و بوم و به نوعی بالای ۸۰ هزار نفر از بازنشستگان رنجور از روزگار بی مرام از آن ارتزاق می کنند رقم بخورد شروع شد.

اما مردم بافق با آگاهی بالا و کارگران عزیز این شرکت به خصوص نمایندگان این قشر زحمتکش در شوراهای اسلامی کار سنگ آهن با درایت و پختگی که حاصل سالها کسب تجربه در کش و قوس‌ این سال‌های پر تلاطم که روی دیگر سکه به هم زدن ثبات این مجموعه بود، اجازه ندادند تا عده ای سیاسی کار برای آینده خود و گروهی محدود، با آینده آنها و کسب و کارشان بازی کنند و دعواهای سیاسی و قدرت طلبی های حزبی خود را به داخل یک مجموعه اقتصادی بکشانند.

و بالاخره صبح امروز صورت گرفت‌؛ بازگشایی پاکت پروژه آهن اسفنجی شرکت سنگ آهن مرکزیپاکت الف و ب پروژه ۱.۷ میلیون تنی آهن اسفنجی شرکت سنگ اهن مرکزی ایران-بافق بازگشایی شد. 

به گزارش عصر بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن ، صبح امروز پاکت پروژه آهن اسفنجی شرکت سنگ آهن مرکزی در کمیسیون معاملات شرکت با حضور مدیرعامل و اعضای کمیسیون معاملات بازگشایی شد.

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در گفتگویی کوتاه گفت: پس از فراخوان اولیه پروژه ۱.۷ میلیون تنی آهن اسفنجی و ارزیابی پیمانکاران، ۶ شرکت از بین ۱۱ شرکت داخلی واجد شرایط تشخیص داده شدند و در مرحله دوم مناقصه شرکت کرده و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

وی افزود: امروز پاکت الف و ب که حاوی پیشنهاد فنی و پاکت ضمانت نامه بود بازگشایی شد.

حمیدیان اضافه کرد: پس از بررسی و نهایی سازی امتیازات فنی، پیشنهادات پاکت ج نیز بازگشایی و پیمانکار پروژه مشخص خواهد شد.

@asre_bafghhttps://www.instagram.com/p/CmaJZaIoOnF/?igshid=NjcyZGVjMzk=

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *