کانون توسعه ارزش های شهرستان بافق در بیانیه ای از حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر امام جمعه بافق بابت خطبه تاریخی خود قدردانی کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسمه تعالی

اگر انقلاب اسلامی برکتی جز نمازجمعه نداشت، همین برای انقلاب کافی بود. حضرت امام خمینی(ره)نماز جمعه عرصه گفتمان انقلاب اسلامی و تریبون نماز جمعه صدای رسای مردم است که گفتمان سازی و مطالبه گری از شاخصه های این نماز سیاسی عبادی است.

مقام معظم رهبری در اسفند ماه ۱۳۷۹ خطاب به امامان محترم جمعه درسراسر کشور فرمودند: ” از نظر من، هیچ کس مصونیت آهنین ندارد. همه در مقابل قانون و مسئولیت‌هاى خودشان پاسخگو هستند و باید جواب بدهند”

امروز ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ نماز جمعه ی بافق به مناسبت هفته ی وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت شهید این دو مکان مقدس شهید مفتح در دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار گردید و درخطبه دوم شاهد بیان نکات برجسته ای از امام جمعه انقلابی شهرستان حجت الاسلام سعادت فر بودیم.

ایشان مسئله ی اساسی موجود را ضعف در حوزه ی مدیریت شهرستان دانستند و متذکر شدند، توسعه و پیشرفت تنها در ساخت و سازهای عمرانی نیست بلکه مقوله های دین و فرهنگ، آموزش و پروش، علم و پژوهش و سلامت زیر بنای تمام جوامع بشری است و لازمه ی مدیریت را داشتن برنامه و اولویت بندی دانستند.

ایشان به یک گفتمان غلط اجتماعی شهرستان یعنی بومی گزینی به جای تعهد و تخصص اشاره کردند و در انتها به صراحت از سیاسیون خواستند در مدیریت اقتصادی شهر دخالت نکنند.

کانون توسعه ارزش های شهرستان بافق برخود لازم می داند از بیانات ارزشمند امام جمعه انقلابی، متعهد، گفتمان ساز و مطالبه‌گر شهرستان حمایت نماید و از اینکه در مدت کوتاهی توانسته اند زمینه وحدت و همدلی مسئولین را ایجاد، ارتباط خود را با جوانان و فعالین فرهنگی شهرستان و مردم تقویت نمایند و اثرگذاری و غنای محتوایی نماز جمعه را افزایش دهند، تشکر وقدردانی می نماییم.

@asre_bafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *