مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری همایش روز جهانی داوطلب، با شعار «همبستگی با کار داوطلبانه» در مرکز همایش های برج میلاد با حضور مسئولان کشوری و لشکری که در این همایش خانه هلال سنگ آهن بافق به رتبه برتری دست یافت.

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: با توجه به فعالیت‌های شاخص خانه هلال سنگ آهن بافق در حوزه‌های مختلف و ارزیابی کمیته نظارت و هماهنگی خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر مرکز، خانه هلال سنگ آهن بافق جزو پنج خانه هلال برتر کشور انتخاب شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد  با بیان اینکه خانه‌های هلال با محوریت آموزش مردم و جوامع محلی و تشکیل تیم‌های امداد و نجات تاسیس شده است، اضافه کرد: این خانه هلال با انجام فعالیت های امدادی عامل المنفعه  و خیرخواهانه و بشردوستانه در طول سال گذشته و انجام دوره های آموزشی و تشکیل تیم های امدادی و حضور در عملیات های امداد و نجات توانست رتبه برتر کشوری را در خصوص فعالیتهای جمعیت هلال احمر کسب کند.

حرازی زاده در ادامه بیان داشت: خانه های هلال بازوان توانمند جمعیت هلال احمر هستند که ضمن آموزش کمک های اولیه و خود امدادی در سطح جامعه نسبت به کمک رسانی و امداد رسانی در شرایط حادثه نیز  بسیار مثمر ثمر واقع گردیده اند.

وی عنوان کرد: همواره خانه های هلال دارای جایگاه خوب و بارز در نزد مردم هستند می طلبد که افراد محلی، شهری ،روستا و بخش ها با عضویت در جمعیت هلال احمر و تکمیل فرم عضویت به صورت داوطلبانه به این خانه های هلال بپیوندند و در فعالیت‌های عام‌المنفعه بشردوستانه و امدادی  شرکت نمایند.

شایان ذکر است ابوالفضل طالبی بافقی  به عنوان مسوول خانه هلال سنگ آهن بافق در این مراسم  حضور یافت و تندیس و لوح تقدیر خانه هلال برتر را دریافت نمود.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *