محمد علی آخوندی، سخنگوی شورای شهر در جلسه نماینده مجلس و اعضای شورای شهر در جلسه با مدیران معادن و شرکتهای شهرستان گفت: در گذشته شهرک آهنشهر توسط سنگ آهن احداث شد، یعنی خانه سازمانی تمام کارکنان این مجموعه معدنی ساخته شد، برای این مجموعه سینما پیش بینی شد، برای این مجموعه پارک و مدرسه پیش بینی شد، یعنی سنگ آهن همه زیرساخت‌ها و خدماتی که یک مجموعه معدنی برای شاغلین خودش لازم بود را محیا کرده است.

سخنگوی شورای شهر اذعان داشت: اگر این روند در شهرستان استمرار پیدا کرده بود الان نیاز نبود ما دور هم جمع شویم و از مشکلاتی که به عنوان نمونه جناب رنجبر ارائه کردند در حوزه آموزش شهرستان هست صحبت بکنیم. اگر اینجا جلسه ای تشکیل شده نه از این باب که شما به ما کمک کنید بلکه از این باب که به خودتان کمک کنید.

وی تصریح کرد: به هر حساب آن نیرویی که می خواهد در مجموعه معدنی و شرکت‌های اقماری آن کار کند، اگر خواسته باشید در او ایجاد انگیزه بکنید باید مشکل آموزش کارکنانتان را مرتفع بکنید، مشکل درمان آنها را مرتفع کنید، مشکل بهداشت و مسائل فرهنگی این جمعی را که با شما همکاری می کنند را مرتفع کنید.

آخوندی افزود: لذا چون این توسعه مثل آهنشهر در شهرستان استمرار پیدا نکرده، تمام این مشکلات را الان شهرستان متحمل می شود و این جلسه برای این هست که مجموعه کارکنان شما که در شهرستان و شهر بافق سکونت دارند و لازم است تا از ناحیه شما به این عزیزانی که بکار گرفتید خدمات داده شود را ما در حال پیگیری هستیم تا این امر تحقق پیدا کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *