عضو شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در جلسه شوراهای اسلامی کار استان با استاندار یزد گفت: حرف و عملتان برای بافق به هم نمی خواند، چاه گز و شیطور را می خواهید برای انتقال آب و بهانه شما این است که سنگ آهن ورشکسته است و نمی تواند خط انتقال آب را انجام دهد. اگر دو معدن را بدون حقوق دولتی و مالیات به شخص هم واگذار کنید خط انتقال را انجام می دهد.

وی اذعان داشت: اینها بهانه است، اینها لابی هایی است که شکل گرفته و شما ظاهرا توانایی جلوگیری از این امر را ندارید. جایی که خودش خوراک ندارد و نیاز به این سنگ دارد شما می خواهید معدن را از اینجا به گل گهر سیرجان و مس سرچشمه واگذار کنید. مگر ما خودمان نمی توانیم انجام دهیم؟

رجایی افزود: خواهشا حرف و عملتان مانند هم باشد. به خوبی می دانیم آقای جوکار نیز پشت این داستان با شما همراه هستند. کارخانه های سنگ آهن تعطیل است چرا باید شرکت‌های کرمانی بیایند با معدن استان ما بخواهند آب انتقال دهند و بعدا آب را هم به ما بفروشند؟ جو بافق در خصوص موضوع چاه گز بسیار متشنج است، در شهرستان هم عرض کردم، هر حرکتی در شهرستان بافق شد مسئول آن شما هستید. الان شهر ما آرام است، خواهشا بافق را نا آرام نکنید و به ما کمک کنید.پ.ن.: منبع، کلیپ بافق فردا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *