به گزارش عصر بافق به نقل از خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ فرمانده سپاه ناحیه بافق به همراه جمعی از بسیجیان به مناسبت آغاز هفته بسیج با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ نصیری ضمن تبریک به مناسبت  هفته بسیج گزارشی از برنامه‌های این  هفته را ارائه نمود و بیان کرد: چهار عنوان برنامه محور برنامه‌های این هفته است که شامل سبک زندگی ، سواد رسانه ، علم و دانش و  جهاد تبیین است.

در ادامه حجت السلام سعادت فر امام جمعه بافق بیان کرد: چهل و سومین سالروز در تاسیس بسیج را در حالی آغاز می کنیم که متاسفانه علاوه بر موفقیت ها که داشت اما نتوانستیم صبح زیبای ظهور زمینه سازی   نهایی بکنیم. این حرکت بایستی با یک تجدید قوا و با یک تلاش مجاهدانه ادامه پیدا کند تا به آغاز حرکتیش برسد. تولد حقیقتی بسیج در صبح ظهور اتفاق می افتد آن زمان است که در رکاب  ولی عصر عجل الله تعالی شریف  در زمینه بسط و گسترش عدالت در عالم هستی حقیقتاً موفق می شوند این دوران فعالیت بسیج دوران قبل از تولد حقیقی است و بایست به بلوغ برسد.

 وی اظهار داشت : بسیج به شدت محتاج  به همت  گروه جهادی است. بسیج را اگر ما یک جسم در نظر داشته باشیم روحش روحیه جهادی می باشد که این خاصیت و روح بسیجی می باشد. 

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *