فرمانده دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق، برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این شهرستان را حاصل همت فعالان رسانه دفتر بسیج رسانه دانست و از نگاه مثبت فرماندهی به عنوان عامل انگیزه‌بخش این حرکت خبر داد.

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق ؛ مهدی آخوندی، فرمانده دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق در آیین افتتاحیه اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان بافق، بسیج رسانه را مرکز تخصصی و اجرایی انجام مأموریت‌های سازمان بسیج رسانه دانست و گفت: در مسیر جذب، تربیت، آموزش، سازماندهی و حفظ انسجام انسان‌های رسانه‌ای یک آرمان داریم و آن هم تشکیل و تقویت جبهه رسانه‌ای متشکل از عوامل رسانه‌ای و رسانه‌هاست.

رئیس شورای برنامه‌ریزی اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان بافق برگزاری این جشنواره را اولین قدم جدی دفتر بسیج رسانه دانست و تصریح کرد: هدف کلی ما از برگزاری این جشنواره، تقویت جایگاه حرفه‌ای و تخصصی رسانه‌ها و اصحاب رسانه است و این خود گویای پیگیری ارتقای کمی و کیفی مطبوعات و آثار رسانه‌ای است.

آخوندی با اشاره به اینکه جشنواره ابوذر جشنواره تعارفات نیست، گفت: قریب به ۳۱ هدف جزئی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را برای خود تعریف کرده‌ایم که دو مورد از مهم‌ترین آنها معرفی خدمات نظام به مردم و همچنین رصد رسانه‌ای است.

وی ضمن تشکر از تعاملات سازمان بسیج رسانه استان یزد و همچنین ناحیه مقاومت بسیج بافق در اجرای این رویداد رسانه‌ای برای نخستین بار، اظهار داشت: بی‌شک نگاه فرماندهی به برگزاری این جشنواره مثبت و انگیزه‌بخش بود و این همت فعالان عرصه رسانه دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق بود که برگزاری این جشنواره را بصورت شهرستانی در بافق میسر ساخت.

برچسب ها : , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *