حمیدیان: با بهره برداری از سامانه های درمان و حمل و نقل، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در مسیر هوشمند سازی قرار گرفت.

به گزارش عصر بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن؛ صبح امروز چهارشنبه با حضور حمیدیان، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و در راستای هوشمند سازی فعالیت های این شرکت از دو سامانه درمان و مدیریت ناوگان حمل و نقل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران رونمایی شد.

حمیدیان با بیان ویژگیهای کلیدی سامانه درمان گفت: ثبت دقیق اطلاعات بیمه ای و درمانی بیمه شدگان بر اساس استاندارهای درمان کشور و بررسی خسارت درمان از تمام جوانب درمانی بیمه ای و مالی ثبت شده در سامانه بدون دخالت نیروی انسانی از ویژگی های سامانه درمان می باشد که برای تمامی کارکنان و بازنشستگان این قابلیت انجام و پیگیری را دارد.ارائه سرویس پیام کوتاه برای ذینعفان، امکان پایش و ارزیابی لحظه ای هزینه های درمانی درمانی برای تیم های مدیـریتـی و نظارتـی و کاهش اعمال تصمیمات و دستورالعمل هـا در کل بستـر سامانه کنترل خسـارت از خصوصیات دیگر این سامانه می باشد که مورد تاکید مدیرعامل سنگ آهن قرار گرفت.

حمیدیان یادآور شد: در اوایل حضور اینجانب مراجعه بازنشستگان به دفتر شرکت و گلایه از موارد مربوط بیمه آنها برای ما بسیار عجیب بود و به فکر آن افتادیم که مبحث هوشمند سازی در شرکت را به جد پیگیری کنیم.

وی با اشاره بیانات مقام معظم رهبری که می فرمایند باید به گونه ای عمل کنیم که بیمار وقتی مراجعه میکند تنها دردش بیماری او باشد افزود: باید کار ی کنیم که مشکلات بیمار فقط محدود به بیماری او باشد و بدون مراجعه حضوری بحث بیمه و درمان او از طریق سیستم هوشمند سازی برطرف شده و نیازی به رفت و آمد نداشته باشد.

حمیدیان با توصیف ویژگیهای سامانه مدیریت ناوگان شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: در این سامانه سه محور اصلی سرمایه گذاری، هوشمند سازی و نو آوری مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تاکید کرد: در حوزه هوشمند سازی گامهای بلندی برداشته شد که امروز پروژه سامانه درمان و سامانه مدیریت ناوگان به ابهره برداری و تمامی ناوگان حمل و نقل تا سه ماه آینده به این سامانه تجهیز می شود.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *