رئیس مجمع بسیج رسانه بافق در اولین جلسه این مجمع از حکمفرمایی نگاه گفتمانی در این مجمع خبر داد.

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق ؛ علیرضا زارع، رئیس مجمع بسیج رسانه شهرستان بافق در اولین جلسه این مجمع به تغییرات در دور جدید فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: با مطالعه سازمان‌ها، به این نتیجه می‌رسیم ارتقای جایگاه از نظر کمی و کیفی تا حدود زیادی منوط به تصمیمات، طرح‌ها و برنامه‌های رأس مدیریت سازمان می‌باشد.

زارع به مفاد دستورالعمل ساختار و سازمان مرتبط با این مجمع اشاره کرد و اظهار داشت: سعی بر آن است تا گفتمان‌سازی رسانه‌ای پیرامون محورها و قالب‌های متنوع داشته باشیم و ارمغان‌آور اولین‌های رسانه‌ای باشیم.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق با تاکید بر اولویت بندی تشکیل مجموعه‌های نقش‌آفرین جامعه هدف سازمان بسیج رسانه اظهار داشت: مدیران‌مسئول و مدیران‌عامل رسانه‌ها را مهم ترین جامعه نقش‌آفرین سازمان بسیج رسانه می‌دانیم فلذا در ابتدای سازماندهی مجمع، بر تعامل و همیاری آنان کمافی‌السابق امیدواریم.

رئیس مجمع بسیج رسانه بافق به رسالت ارائه طرح از طرف مجمع و بررسی‌های برنامه‌های دفتر بسیج رسانه بافق نیز اشاره کرد و افزود: در مسیر فعالیت‌های مجمع و به منظور ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها بر روی خرد جمعی و استفاده از همه اندیشه‌ها و نگاهها اتفاق نظر داریم و قطعاً نیز بر توسعه آن همت خواهیم نهاد.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *