نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در نشست کارگروه توسعه شهرستان بافق اولویت اصلی صنایع جوار ریلی را احداث پهنه ریلی در بافق عنوان کرد.

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نشست کارگروه توسعه شهرستان بافق با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، معاون برنامه ریزی فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر بافق و سایر اعضای کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد.

نماینده مردم حوزه مهریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت‌های توسعه ای شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از این اولویت‌ها پهنه ریلی است که مشکلات عمده آن حل شده و موضوع تغییر کاربری و تامین زیر ساخت‌های این پهنه می باشد که در حال پیگیری است.

محمدرضا صباغیان با اشاره مسئولیت های اجتماعی معادن، دو مجموعه معدنی واقع در منطقه را موظف دانست تا هر چه سریع تر موضع خود را در رابطه با جاده سیروس آباد مشخص کنند و این پروژه را به سرانجام برسانند.

وی همچنین در رابطه با احداث مرکز آموزشی ناجا گفت: عمده فعالیت عمرانی این مرکز بر عهده شرکت سنگ آهن مرکزی ایران می باشد که توقع داریم با توجه به این که احداث مرکز آموزشی ناجا امتیاز بزرگی برای شهرستان محسوب میشود، شرکت تمام تلاش خود را در رابطه با شروع ساخت و ساز این مرکز آموزشی انجام دهد.

محمدعلی صمیمی فرماندار شهرستان بافق با اشاره به تکمیل جاده سیروس آباد توسط دو مجموعه معدنی واقع در منطقه در قبال مسئولیت های اجتماعی خود گفت: حدود ۱۰ کیلومتر این مسیر زیرسازی و آماده است ولی متاسفانه یکی از مجموعه های معدنی منطقه تا به امروز همکاری لازم را برای اتمام این پروژه نداشته که این موضوع باعث به سرانجام نرسیدن جاده سیروس آباد شده است.

در این نشست اعضای شورای شهر نیز به مطالبی همچون راه اندازی مرکز مشاوره خانواده، پیگیری پهنه ریلی و تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق اشاره کردند و مصوبات نشست قبل را مورد بررسی قرار دادند.

  1. ناشناس

    نماینده بگه چندساله که داره فرودگاه واسه بافق میزنه به کجا رسونده پهنه ریلی موضوع جدیدی واسه سرپوش گذاشتن بر کم کاری های گذشته وی می‌باشد و خلاص

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *