به گزارش عصر بافق به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “شهرام طولابی نژاد” در این خصوص گفت: شهروندان می بایست در راستای پیشگیری از سوء استفاده سودجویان و سارقان و پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه، خودروی خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان، سوییچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز کنند.

وی اضافه کرد: شهروندان همچنین باید از گذاشتن افراد ناتوان و کودکان به تنهایی در خودروی روشن خودداری کنند و تا جایی که ممکن است در منطقه های پررفت و آمد و روشن توقف کنند. فرمانده انتظامی بافق افزود: هنگام تعویض چرخ یا برطرف کردن نقص فنی خودرو از قفل بودن درب ها اطمینان حاصل کنید.

فرمانده انتظامی بافق در راستای پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه به شهروندان هشدار داد تا مورد سوء استفاده سارقان قرار نگیرند. این مقام انتظامی تصریح کرد: هرگز کلیدهای خود را در خودرو بدون سرنشین رها نکنید حتی زمانی که یک کار بسیار فوری دارید و همیشه درب ها را قفل کنید و شیشه ها را کاملا بالا بکشید.

طولابی نژاد ادامه داد: قبل ازسوار شدن و حرکت، خودرو را مورد بررسی قراردهید و اطمینان حاصل کنید که کسی پلاک های آن را باز نکرده باشد. فرمانده انتظامی بافق همچنین از راکبان موتورسیکلت خواست تا قبل از خرید موتورسیکلت، از طریق مرکز رایانه آگاهی از اصالت موتورسیکلت اطمینان حاصل کنند و فروشندگان نیز موتورسیکلت خود را قبل از فروش برای آزمایش در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.سرهنگ طولابی تصریح کرد: مراقب باشید هنگام تصادف یا نزاعی که احتمال می رود ساختگی باشد خودروی خود را رها نکنید.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *