امیر حسین تفکری فرماندار اسبق بافق در گروهی در فضای مجازی عنوان کرد: اصلا دنبال مقصر نیستم. فقط می‌خواهم ببینم از مسئولین گذشته و حال مرکز استان چند نفر با وجدان بیدار، حقیقت جو و حقیقت گو وجود دارد تا سوال بعدی را مطرح کنم؟!؟!؟!
با سلام و عرض ادب و احترام، پیدا کنید پرتقال فروش را!!!!!؟؟؟؟!!!!!!؟؟؟؟ مزید تشکر است یک نفر انسان مطلع در استان یزد پاسخ دهد، قبل از اینکه یزد استان شود (یعنی زمانی که یزد فرمانداری کل بود) چادرملو و d19 جز استان اصفهان بوده یا استان کرمان؟ ببخشید سوال شد قریب ۶۰ سال پیش؟!؟! بینی و بین الله کسانی که مدعی حق و حقیقت هستند بررسی و پاسخ دهند. ( چادرملو و d19 به لحاظ جغرافیایی جز خاک کرمان بوده یا جز خاک اصفهان) ؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟! بعد از آن همگی با هم پیدا می کنیم پرتقال فروش را.
وسلام، اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
عصر بافق: شهرستان بافق در سال ۴۸ با محدوه جغرافیایی مشخص وفق مصوبه هیات دولت به شهرستان ارتقاء یافت و طبق نقشه های سالهای ۳۵، ۴۵ تا ۷۵ ، چادرملو، دی نوزده و حتی تا عمق ده کیلومتری منطقه آریز جزء محدوده شهرستان بافق بوده است که با خط به ظاهر قانونی به اردکان الحاق گردیده است و بعدا جابجایی های غیر قانونی بعدی و غصب خاک بافق توسط همسایگان در سایه انفعال، خیانت و سکوت یا همراهی مسئولان بافق و استان در مرزهای مهریز و در دو سال اخیر بهاباد و طی مدتی که کاملا مشخص نیست در مرز با کرمان و … ادامه دارد و معلوم نیست این روند غلط و کاملا غیر قانونی تا چه زمانی قرار است ادامه پیدا کند؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *