سایت خبری تحلیلی عصر بافق که اکنون در آستانه شش سالگی فعالیت خود قرار دارد با همراهی و همفکری تعدادی از فعالین در حوزه های مختلف شهرستان مثل امروزی کار خود را شروع کرد. عصر بافقی ها برابر با میثاق خود، با مردم بودن، برای مردم قدم و قلم زدن، کنار مردم بودن و صدای مردم بودن را در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، هنری، ادبی، ورزشی و اجتماعی فارغ از افراد، گروهها، احزاب و تشکلها و فقط و فقط حول محور منافع مردم و منافع شهرستان را تمرین کردند.
عصر بافق مانند تمام رسانه های دیگر فراز و فرود داشت، ریزش و رویش داشت، منتقد و طرفدار داشت و منبعد از این هم قطعا این موارد را تجربه خواهد کرد. اما سعی کرد پویا باشد، مستقل و در کنار مردم باشد، تلاش کرد با ناملایمات که جزیی از این رسالت و هدف است خود را سازگار کند، تصمیم گرفت از قضاوت‌ هایی که فارغ از حب و بغضها حتما کوتاه مدت بود و هست نهراسد و در این مسیر پر فراز و نشیب هر روز بهتر از روز قبل باشد.
قضاوت اینکه عصر بافقی ها چقدر توانستند با وجود امکاناتی که نبود و کاری که فقط بر پایه عشق و علاقه به مردم و شهرستان استوار شده در دستیابی به اهداف خود موفق باشند را به تاریخ و آیندگان می سپاریم و قرار است در سال جدید فعالیت، باز هم و بیشتر به نفع مردم تغییر کنیم و موثرتر از گذشته قدم برداریم و در این مسیر دست همه شما را می فشاریم و التماس دعای فراوان داریم.
شورای سردبیری عصر بافق


پی نوشت: سپاس فراوان از نظرات دلگرم کننده و ابراز لطف شما همراهان همیشگی عصر بافق 🙏🌹

  1. سیدمحمدمیرسلیمانی

    درود وخدا قوت به تمامی عزیزان وبگاه عصر بافق.شادباش و تبریک به مناسبت سالروز تولد وگشایش این وبگاه تاثیر گذار و پویا. برایتان آرزوی سربلندی،سرافرازی و پیروزی روز افزون دارم.سیدمحمد میرسلیمانی بافقی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *