به گزارش عصر بافق به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام “جمال الدین نجم الهدی” رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد با حضور در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ “طولابی نژاد” فرمانده انتظامی بافق گفت: هدف از خلقت آفرینش رسیدن به بالاترین مرتبه زندگی که همان عبادت پروردگار است می باشد و ما باید با اهل بیت دوست و همراه باشیم و آنها را در زندگی الگوی خود بدانیم تا ازراه راست منحرف نشویم.

وی افزود: خداوند متعال به انسان عقل و اندیشه و قدرت انتخاب داده و شرایط کمال را نیز فراهم آورده و پیامبران و کتب الهی را نیز به عنوان برنامه زندگی در اختیار بشر قرار داده است.

این مقام مسئول ادامه داد: انسان باید حرکت کند و تلاش داشته باشد اما در همه حرکت های خود چه فردی و چه اجتماعی باید خدا را مدنظر داشته باشد و همه حرکت های او باید در مسیر خدا و برای رضای خدا باشد و امروزه هم باید سرچشمه و سرلوحه کار رهمه ما باید حرکت درمسیر خدا باشد و خدا نیز مسیر رشد را فراهم می کند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد در پایان تصریح کرد: یکی از کارهایی که امروزه در برنامه دشمن وجود دارد، حساسیت زدایی نسبت به اصول و مبانی و بینات انقلاب است که این مهم باید در نیروی انتظامی مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *