ابوالقاسم طلایی، رییس کمیته امداد بافق در رابطه با عملکرد این اداره جهت اطعام مهدوی نیازمندان در سال ۱۴۰۱ گفت: برای سومین سال پیاپی همزمان با کمیته های امداد سراسر کشور، کمیته امداد بافق نیز با کمک خیرین و با همکاری مراکز نیکوکاری شهرستان نسبت به توزیع سبد کالا، میوه و غذای گرم در طول ماه مبارک رمضان بین نیازمندان اقدام کردیم.

وی افزود: امسال نیز برنامه های ذیل برای مستمندان شهر و روستا انجام شد: توزیع بیش از سی هزار پرس غذای گرم به کمک خیرین و کمیته امداد، توزیع ۱۵۰۰ بسته سبد کالا، توزیع ۱۳۰۰ قطعه مرغ گرم، توزیع ۲۵۰ کیلو گرم گوشت گرم، توزیع ۱۵ تن میوه، توزیع ۸ تن آرد

طلایی ادامه داد: در همین راستا از کلیه مددجویان و نیازمندان در ضیافت افطاری که به میزبانی کمیته امداد و موسسه بیت الرقیه برگزار می شد دعوت به عمل آمد.

وی گفت: دعوت از ایتام و مادرانشان در ضیافت افطاری به میزبانی ۵ نفر از خیرین در ۵ شب از شبهای ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های این اداره بوده است.

رییس کمیته امداد بافق در پایان از کلیه مردم مومن شهرستان بویژه نیکوکاران و خیرینی که در انجام برنامه اطعام مهدوی مشارکت داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *