شورای پنجم با شعار قبول هرگونه مذاکره مرزی با حضور مسئولان سه شهرستان درگیر کار را شروع کردند، اما بعداً بر اثر کم اطلاعی، اعتماد به نفس بالا، اعتماد بیش از حد به ساز و کارها در دولت گذشته و غیره پا روی شعار خود گذاشتند و باعث لطمه به منافع بافق شدند. برابر با صحبت حسن محمدی، بنا به درخواست نماینده بافق بر خلاف شعار و قولی که به مردم داده شده بود رفتند و با بهاباد در رابطه با مرزها به تنهایی و با کنار گذاشتن عامل اصلی این اختلافات و مشکلات مرزی با اردکان یعنی خود اردکان به مذاکره نشستند. اما شورای شهری ها با چراغ سبز چه کسی دور خوردند؟ برای یافتن پاسخ این سوال نیز کافی است به چند خط آخر متن محمدی و اظهار نظر عجیب استاندار سابق یزد مراجعه کنیم که تا حدودی مسئله توسط طالبی و این روزها توسط محمدی با احتیاط زیاد و وسواس باز شده است.
از جملات اول نوشتار عضو سابق شورای شهر که قصد ورود به مسأله شهر بخصوص چاهگز را نداشتم باید تاسف خورد که مسئولان بافق اکثرا در دوره مسئولیت ملاحظه کار هستند و بعد از مسئولیت نیز تا مجبور نشوند در مسایل گذشته که مستقیم به منافع شهر و مردم مربوط است اظهار نظر نمی کنند. حالا جای شکر آن باقی است که محمدی علی رغم اینکه نمی خواسته ورود کرده و مطالبی را سربسته عنوان داشته است و از دیگر اعضا خبری نیست.
از توضیح روند پیگیری شورای پنجم مشخص است که در تمام مراحل کار استاندار، معاون سیاسی، فرمانداران غیر بومی، طلایی مقدم، زاده رحمانی و خصوصا شاه حسینی و کارشناسان وزارت کشور در جریان کامل امری که قرار است در آینده صورت بگیرد بوده اند.
پست گرفتن مجدد شاه حسینی که مانند طالبی استاندار سابق که فقط از بافق رد شده بود و در این رابطه به بافقی ها دروغ گفت، ابقای زاده رحمانی و عدم تغییر سرمیلی کارشناس تقسیمات کشوری استانداری خیلی از مسایل را شفاف کرده است که روند هر چند دولت تغییر کرده همان است که قرار بوده انجام شود. اما شاه کلید گفته های عضو شورای پنجم در پاراگراف آخر و گفته های طالبی در خصوص عدم ارتباط بین مسئله مرزها و شوراست و اینکه وی عنوان کرده این موضوعات در حوزه اختیارات نماینده و وزارت کشور می باشد و هر جایی که شما بخواهید این امر را عنوان خواهم کرد که نشانگر هماهنگی نماینده با استاندار، استانداری و وزارت کشور است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *