سید رضا میرقاسمی ضمن تبریک هفته کار و کارگر و همچنین روز ب-سی-ج کارگری گفت: در دیدار مدیر کل محترم اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و هیئت همراه مقرر گردید شوراهای اسلامی کار شهرستان هر کدام جداگانه مشکلات خود را به بنده منتقل کنند و بنده بصورت کتبی به سمع و نظر ایشان برسانم.

وی ادامه داد: در رابطه با مشکلات کلی که در سطح شهرستان هست از مدیر کل درخواست داشتیم بحث کمبود نیروی در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مخصوصا در بحث بازرس این اداره و همچنین تکمیل پروژه مجموعه ورزشی کارگران مد نظر قرار بگیرد. نیروی متخصص یا آموزش داده شده در بحث کارگری در دفاتر پیشخوان مستقر شوند تا در هنگام‌ مراجعه کارگران برای درخواست بازنشستگی و تکمیل فرم مربوطه اشتباهی صورت نگیرد .

میرقاسمی افزود: بحث شغل نگهبان را داشتیم که این شغل مجددا توسط بازرسین و کارشناسان استان بررسی شود. این نوید هم از مدیر کل گرفتیم که در چند ماه آینده سامانه الکترونیکی راه اندازی می‌شود که کارگران می‌توانند در خواست بازنشستگی خود را از طریق این سامانه به ثبت برسانند و بصورت پیامک از مراحل پرونده خود در کمیته های مشاغل سخت و زیان آور اطلاع پیدا کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *