آقای فرماندار در رابطه با ساختمان جدید بیمارستان بافق ضرب الاجل تعیین و روزشمار نصب کنید

✍️ بیمارستان بافق سالها است که دچار سوء مدیریت و تغییرات مدیریتی پی در پی و زودهنگام شده و هر روز هر چه مردم در رابطه با مشکلات آن زاری کرده اند رنگشان زرد تر شده است. فایل تصویری ارسال شده نشان از وضعیت اسفناک این بیمارستان، روزمرگی مدیریتی بهداشت و درمان بافق، ضعف و بی برنامگی دانشگاه علوم پزشکی یزد در پیش بینی و آینده نگری دارد.
پیام یک شهروند خبرنگار به عصر بافق در رابطه با مشکلات بیمارستان: «با عرض سلام و خسته نباشید، این سری داخل بیمارستان بافق یه تغییراتی داده شده که باعث مشکلات زیادی شده است. انتقال صندوق بیمارستان به روبروی اتاق پزشک که این کار باعث شده جلوی اتاق دکتر هم سرو صدای زیادی باشد و هم این که باعث تجمع و به هم ریختگی در نوبت بیماران و عدم رعایت درست آن شده است. خصوصا الان مریض با کرونا مثبت مراجعه کرده و در کنار دیگران قرار می گیرد.
موضوع بعد این که از ساعت ۱۱ شب به بعد مسئولیت صندوق بیمارستان این هست که هم کار صندوق و هم کارهای ترخیص و تشکیل پرونده را باید انجام دهند. و به این شکل برای گرفتن نوبت هم باید کلی معطل ماند. در بیمارستان دستگاه وجود دارد اما متخصص مربوطه نیست و مردم باید به یزد مراجعه کنند. کیفیت خدمات دهی پایین آمده است و باید فکر اساسی در این رابطه برداشته شود. آزمایشگاه بیمارستان که جوابش با آزمایشگاه یزد از زمین تا آسمان فرق دارد و اینکه مرتب رییس و مدیر عوض کنیم که قرار نیست چیزی خود بخود درست شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *