سیدعلیرضا میرطاهری در مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان گفت: در حوزه های اقتصادی به خصوص بحث کارخانه های جوار معدنی نیاز است تا یک سری امکانات زیرساختی مورد نیاز آن فراهم شود خصوصا بحث تامین برق که این بحث از گذشته هم بوده، پیشنهاداتی هم مطرح شده و به هر حال تا الان انجام نشده است. در حال حاضر خود شرکت سنگ آهن این مورد را در اولویت کاری خود قرار داده است.

عضو هیات مدیره سنگ آهن ادامه داد: و حتی ما پیشنهاد می دهیم که شهرداری و مردم در قالب شرکت توسعه و عمران بافق در طرحهای توسعه سنگ آهن مشارکت کرده و سرمایه گذاری کنند. و اگر بتوانیم مردم را به سمت مشارکت در این امر سوق دهیم گام بلندی در راستای تشویق مردم در سرمایه گذاری در بخش خصوصی و زیرساخت های که نیاز هست برداشته ایم که مهمترین آن برق می باشد.

وی افزود: یکی از معضلاتی که سرمایه گذاران در صنایع جوار معدنی و هم سنگ آهن و فولاد بافق در آینده دارند بحث تامین برق خواهد بود. که نیروگاه سیکل ترکیبی در دستور کار قرار گرفته و مدیر پروژه آن نیز به زودی مشخص خواهد شد و این امر جزء اولویت های کاری تعریف شده است.

معاون منابع انسانی شرکت سنگ آهن اذعان داشت: در بحث تبدیل وضعیت پرسنل پیمانکار به شدت کار در حال انجام است و حتی عزیزانی که بنا به دلایلی تبدیل وضعیت نشده بودند که تعداد آنها ۱۴۰ نفر می باشد با دید مثبت مهندس حمیدیان در اولویت قرار گرفته و با اخذ تعهد در حال تبدیل وضعیت هستند.

میرطاهری تصریح کرد: ما محکوم به سرمایه گذاری بین ۲۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومان هستیم و این کار باید انجام شود و قطعا این امر نیاز به محیطی آرام بدور از هرگونه تنش و دغدغه دارد و همکاری همه را در این راه می طلبد. مسئولین استان هم به نوعی وظایفی دارند، در شرکت سنگ آهن مرکزی بیش از ۶۴۰۰ نفر نیرو مشغول بکار هستند و استان نیز در قبال بعد اجتماعی داستان مسئول است. برنامه ۵ ساله ای که جهت توسعه در دستور کار شرکت قرار دارد و آنها نیز باید در بحث اخذ مجوزها و تسهیلات کمک کنند.

@asrebafgh

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *