امیر حسین تفکری فرهنگی بازنشسته در مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان گفت: در سالهای گذشته تنشها و چالشهای زیادی داشتیم اما در کنار آن شیرینی هایی هم که محصول وفاق و همدلی همه مسئولان شهرستان و استان بود را داشتیم.

وی ادامه داد: حضرت ابا عبدالله الحسین در نامه ای به یزید نوشتند: ای یزید، میدانی عمده ترین تفاوت من حسین و پدرم علی با توی یزید و‌ پدرت معاویه در چیست؟ اینکه شما برای مردم کار می کنید ولی ما به نفع مردم کار می کنیم.
در جواب برای مردم کار کردن سوت و کف می کشند و باعث می شود برخی جایگاه خودشان را گم کنند و برخی تصمیم هایی را که نباید بگیرند می گیرند.

فرماندار اسبق شهرستان اذعان داشت: ولی اگر به نفع مردم کار کردید مانند داروی تلخی است که با تجویز پزشک و با بیهوشی به بیمار تزریق می شود. در رابطه با نامه ۱۶ بندی وزیر رفاه وقت همان روز که منتشر شد من روی ۱۴ بند آن را خط کشیدم. گفتم این ۱۴ بند جزء وظایف سازمانی یک مدیر اقتصادی است که باید انجام دهد تا بتواند مجموعه تحت امر خود را توسعه دهد.
تفکری افزود: اما دو بند از آن اگر انجام شود به نفع مردم بافق است، یک بند سهام ترجیحی به پرسنل و دیگری اختصاص ۱۵ درصد از سهام سنگ آهن به شهر است. از صورتجلسه سال ۸۵ که در آن آنومالی های سنگ آهن جدا شد اطلاعی نداشتم. سنگ آهن جزو معادن بزرگ و انفال بود شاخ و برگ آن را زدند تا این معدن بزرگ را خصوصی کنند.

@asrebafgh

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *