پیام زهرا زارعی عضو شورای شهر بافق در رابطه با راه اندازی اولین باکس خبری جوانه های استان در بافق

بسمه تعالی, کاملاً مشهود است که توانایی و خلاقیتی که در جوانان بافقی وجود دارد اگر با اعتماد مسئولین همراه شود می‌تواند با روحیه ی شجاعت و خطرپذیری در جوانان همراه شده و در توسعه و پیشرفت شهر بکار گرفته شود. امروز در شهرستان بافق اعتماد به جوانان در تمام عرصه‌ها ضرورتی انکارناپذیر است.

ارزشمندترین سرمایه‌ای که در شهر وجود دارد جوانان مؤمن انقلابی هستند که به دلیل عدم سرمایه‌گذاری و عدم توجه به این امر مهم مانع برداشتن گام‌های تحول آفرین آنان شده‌ است. این سرمایه‌های بزرگ را اگر با زمینه سازی وارد بر میدان کنیم، قطعا با تکیه‌ بر دانش ، تخصص ، تعهد ، بصیرت و اخلاص، شاهد نقش‌آفرینی آنان در برون رفت از مشکلات و پیشرفت در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی‌، اجتماعی پزشکی، هنری، ورزشی، علمی و سیاسی خواهیم بود. بی‌شک جوانی دوره ی بروز توانمندی‌ها، خلاقیت‌ها و فرصتی بی‌نظیر است که اگر در مسیر درست هدایت شود می‌تواند ثروت بی‌بدیلی را در جامعه خلق، و سعادت جامعه خود را رقم بزند.

امروز بافق شاهد به ثمر نشستن تلاش جمعی از جوانانش به‌ سبب اعتماد به آن‌ها در اخبار جوانه‌های استان بود که با تلاش و همت دفتر خبر به بار نشست. که عرض تبریک و خداقوت ویژه دارم به تمام عواملی که زحمت کشیدند و با وجود تمام موانع و سختی های کار ، میدان را به دست جوانان دادند تا خوش بدرخشند.امید است در سال جدید با بهره‌گیری از نیروی جوانی، توان و تخصص جوانان و با همت مدیران و مسئولان خدوم گام‌های مؤثری در مسیر توسعه و پایداری همه‌ جانبه شهرستان برداشته شود.

زهرا زارعی.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *