بیانیه مدیرعامل شرکت صنایع معدنی نوظهور کویر بافق به مناسبت پایان سال ۱۴۰۰؛

“۱۴۰۰” سالی سخت و موفق

به نام خدا، همکاران عزیزم، مردم خونگرم بافق

همت، اعتماد به نفس، پشتکار و شایستگی‌های شما از سالی که می‌توانست سختی‌هایش کمر صنعت و اقتصاد را خم کند، تبدیل به سالی شد سرشار از موفقیت و راهگشا برای سال‌های پیشِ‌رو و امیدبخش به جوانان این خطه.

سال ۱۴۰۰ با وجود سخت‌ترین تحریم‌های بین‌المللی، کاهش نقدینگی در جریان اقتصاد، تحولات سیاسی عمیق در کشور، که می‌رفت تمام فعالیت‌های جاری را هم تحت‌الشعاع خود قرار دهد، با کمک و حمایت موثر شما رسانه‌های متعهد و مسئولان با درایت شهر و استان، به شکلی باورنکردنی و موفقیت‌آمیز ، سپری گردید.

شرکت صنایع معدنی کویر بافق در سالی که بفرموده مقام معظم رهبری ، رفع موانع تولید بود ، با حمایت رسانه های متعهد و جلب اعتماد مسئولین و سهامداران معزز ، با برنامه ریزی دقیق و شجاعت تمام ، توانست عمده مواردی را که مانع تحقق توسعه پایدار برای ایجاد اشتغال دائم و ارزش افزوده واقعی بود را از میان بردارد و زمینه مستعدی برای شروع پروژه عظیم احداث مگامدول احیای سنگ آهن ، که اولین گام برای رسیدن به زنجیره کامل فولاد در شهرستان بافق است را با انعقاد قرارداد با صاحبان اصلی این تکنولژی مهم ، به مرحله اجرا نزدیک کند تا امید تازه ای برای نسل آینده انقلاب اسلامی فراهم نماید .

این شرکت با شروع استخراج پٍُرحجم از بزرگترین ذخیره معدنی بلوک مرکزی ایران ( آنومالی شمالی ) و گسترش اکتشافات در معادن میشدوان و همچنین پیشگامی در پروژه سرنوشت ساز انتقال آب دریای عمان به فلات مرکزی ایران ، که سرلوحه برنامه استاندار انقلابی و مکتبی یزد بوده است ، پیشتازی خود را برای جهش اساسی صنعتی شدن منطقه را به منصه ظهور گذاشت.

من همچنان به فضل قادر متعال ، به پیشرفت‌های بیشتر که در سایه تلاش متخصصان و نیروهای متعهد منطقه اتفاق خواهد افتاد ، باور عمیق دارم.در سال ۱۴۰۱ یقینا موانع تولید بسیار کمتر خواهند بود و به امید خدا ، حرکت‌های جهشی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

دست در دست هم، با امید به آینده ای موفق ، به استقبال سالی می‌رویم که می‌توانیم نتیجه تلاش‌هایمان، که پیشرفت همه جانبه منطقه و کشور خواهد بود را با تمام وجود احساس نمائیم.

و من الله التٓوفیق و علیه التٓکلان

غلامرضا قمیشی، مدیر عامل

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *