پس از برگزاری جلسه گزارش دهی کارگروه با عجله و بدون هماهنگی درست با مسئولان شهرستان و بروز شکاف و عمیق تر شدن تفرقه و اتفاقات ناخوشایند چند روز اخیر محمد علی آخوندی عضو شورای شهر بافق بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم سلام و درود خداوند بر شما مردمان متدین ، فهیم و انقلابی بافق ، ورود به ماه شعبان و اعیاد شعبانیه ولادت امام‌ حسین‌(ع) ، ابوالفضل العباس ،امام سجاد(ع) و نیمه شعبان ولادت با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود عج ا… تبریک و تهنیت عرض می‌کنم . با همه وجود آرزو می‌کنم با بهترین حال ورود به ماه ضیافت الهی داشته باشید .

هر چند کسالت داشتم اما آنچه در این دو روز موضوع بحث فضای مجازی و فعالین اجتماعی شهر بود و بعضا مورد اختلاف نظر شد لازم دیدم چند نکته را به عرض مردم فهیم برسانم

۱- پیگیری تحقق هر مصوبه ای در هر دستگاه دولتی و غیر دولتی از الزامات مدیریتی است .

۲- قطعا برای پیگیری تحقق مصوبات راه و روشی منطقی و قانونی وجود دارد .

۳- در سالهای متمادی همه مسؤلین و بعضا مردم تجربه کرده اند که وعده ها و مصوبات در مقام اجرا یا همه و یا بخشی از آنها تحقق یافته که نقش پیگیری با رعایت آداب آن بسیار موثر بوده است .

۴- در بحث تحقق مصوبات ۱۳۹۳ (تعهدات وزارت کار ، صندوق فولاد) در دی ماه ۱۴۰۰ با اضافه شدن یک مصوبه به مصوبات قبلی تاکید بر اجرا شد .

۵- هر چند که بندهایی از مصوبات اجرا شده و بندهایی از آن در حال اجراست بهتر بود در قالب کارگروهی که با حضور امام جمعه محترم، نماینده محترم شهر ، فرماندار محترم و اعضای شورای شهر تشکیل شده، تحقق مصوبات پیگیری و نتایج امید بخش آن به مردم شهید پرور بافق گزارش می شد و موجبات نگرانی آنها فراهم نمی‌ گردید

۶- بدون شک تحقق این امر مستلزم همدلی، همراهی و تعامل مسئولین و فعالین اجتماعی است

والعاقبه للمتقین محمدعلی آخوندی

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *