مدیر روابط عمومی شهرداری بافق: یک شهروند محترم بافقی در پشت دیوار قدیمی یک ساختمان، بدون مجوز شروع به ساخت و ساز غیرقانونی کرده که پس از اخطارهای فراوان با حکم قضایی، تنها دیوار قدیمی تخریب شد.
یه گزارش عصر بافق؛ ویدیویی از تخریب خانه یک شهروند بافقی توسط شهرداری در فضای مجازی منتشر شد که برای اطلاع از صحت و سقم این موضوع به سراغ علی اصغر موفق مدیر روابط عمومی شهرداری بافق رفتیم.
وی در این خصوص گفت: یک شهروند بافقی در پشت دیوار قدیمی یک ساختمان، بدون مجوز و بصورت غیر قانونی شروع به ساخت و ساز کرده است.
مدیر روابط عمومی شهرداری بافق تصریح کرد:
چندین بار تماس گرفتیم، نامه و اخطار دادیم اما توجهی نشد حتی اخیرا تماس ها بدون پاسخ می ماند.
موفق از شکایت همسایه های فرد خاطی بخاطر ساخت و ساز شبانه خبر داد و گفت: متقاضیان ساخت و ساز نباید صرفا بخاطر وجود یک دیوار قدیمی نه تنها قوانین را زیرپا بگذارند بلکه موجب سلب آسایش مردم نیز بشوند.
وی بیان داشت: شهرداری با هماهنگی دادستان و با حکم قضایی تنها دیوار قدیمی را تخریب کرد تا جلوی این کار غیر قانونی گرفته شود اما قسمت جدید ساخته شده تخریب نشده است ضمنا هیچ کس در این خانه زندگی نمی کرد.
مدیر روابط عمومی شهرداری بافق افزود: البته مالک نیز بعد از آن به شهرداری مراجعه و موضوع تخلف ساختمانی انجام شده و برخورد قانونی با آن را پذیرفت و توجیه شد پس لطفا مردم عزیز به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.
موفق در پایان از مردم خواست برای هرگونه ساخت و ساز جدید در شهر از طریق قانونی عمل کنند تا چنین مشکلاتی رخ ندهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *