فرمانده انتظامی بافق گفت: دوچرخه به عنوان یک وسیله نقلیه سبک و سالم امروزه به عنوان یک انتخاب مناسب در جهت افزایش سلامتی افراد و کاهش ترافیک مناسب می باشد.

به گزارش عصر بافق به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “شهرام طولابی نژاد” گفت: ترافیک شهری یکی از معضلاتی است که این روزها در شهرها خودنمایی می کند و گاهی باعث می شود در مدت زیادی از زمان با ارزشمان را در ترافیک کلافه کننده از دست بدهیم که با استفاده از دوچرخه می‌توان به کاهش ترافیک کمک کرد.

وی افزود : دوچرخه سواری از سالها پیش به عنوان یک شیوه حمل و نقل مطرح بوده و در سال‌های اخیر نیز استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه سبک و سالم مورد استقبال بیشتری قرار گرفته که امروزه نیز به عنوان یک انتخاب مناسب در جهت افزایش سلامتی و کاهش ترافیک مناسب می باشد ولیکن عدم توجه به رعایت شرایط ایمنی، استفاده از این وسیله می تواند آمار تصادفات را نیز در بین دوچرخه‌سواران در پی داشته باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از فواید دوچرخه می‌توان به خرید کارآمدتر و سریع‌تر آن،کاهش ترافیک و احترام به طبیعت اشاره کرد و یکی از بهترین ورزش هاست که علاوه بر تاثیرات مستقیم روی سلامتی انسان، فواید زیست محیطی آن نیز باعث سلامت بیشتر جامعه طی دراز مدت می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *