بیانیه مهم محمد علی آخوندی عضو شورای شهر بافق در خصوص تغییرات در شرکت سنگ آهن مرکزی و لزوم حفظ اتحاد و تعامل بیشتر در راستای توسعه و آینده شهرستان

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام عرض میکنم خدمت مردم شهید پرور و فهیم شهرستان بافق، ولادت مولود کعبه امیر مؤمنان علی(ع) را خدمت شما خوبان تبریک و شهادت حضرت زینب (س) را تسلیت می‌گویم.
یکی از دغدغه های هر نیروی انقلابی و حتی هر شهروندی تحقق حکمرانی خوب توسط دولتمردان است، توسعه‌ پایدار در حوزه‌ های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی، حمل ونقل، علم و پژوهش، آموزش، صنایع نو و دانش بنیان و … در اقصی نقاط کشور مورد انتظار هر ایرانی است. از الزامات چنین اتفاقی وحدت و انسجام، امید بخشی، همدلی و مقابله با جنگ شناختی دشمن از طریق جهاد تبیین و همراه کردن افکار عمومی با اهداف نظام و انقلاب اسلامی است. قطعآ مردم دارالشجاعه بافق از این قاعده مستثنی نیستند. وجود معادن غنی سنگ آهن در این خطه و رشد نسبی صنایع جوار معدنی ،زمینه ساز رشد اقتصادی و اشتغال نسبی گردیده است. ضروریست همگی با نگاه به آینده در ارتقاء رشد اقتصادی ،فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و … شهرستان بافق تلاش کنیم. دولت جدید با توکل به خدا و رویکرد عدالت محور و شعار ما می‌توانیم تلاش در رشد همه جانبه دارد لذا مسئولین محلی بایستی فعالانه در جهت توسعه همه جانبه و پایدار تلاش کنند و با کاهش فشار اقتصادی، دشمن خبیث و عنود را برای همیشه مایوس نمایند. لازم دانستم بعرض برسانم مدیر عامل جدید سنگ آهن مرکزی ایران بافق با جذب سرمایه گذار، برنامه ای جامع را برای توسعه پایدار صنایع جوار معدنی و رشد و بالندگی شهر در دستور کار دارد که تحقق آن آینده ای خوب برای شهرستان رقم خواهد زد لذا نقش رسانه ها در مطالبه گری تخصصی و امید بخشی به مردم، ایجاد همدلی و وفاق و حمایت از مسئولین خدمتگذار مورد انتظار است و از مردم عزیز تقاضا میکنم خادمین خودشان را در این امر خطیر یاری نمایند.
محمد علی آخوندی

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *